Cristoball Skrevet 19. januar 2008 #1 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) _ Endret 20. januar 2008 av Cristoball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 19. januar 2008 #2 Del Skrevet 19. januar 2008 aw.. vel sånn for min del.. tror dette er veldig individuelt, så jeg svarer for meg selv. jeg har nettopp kommet ut av et langt forhold, og til å begynne med skjønte jeg ikke hva folk mente med at andre gikk for fort fram i flørting. så jeg gikk hardt på og ble skuffet, skjønte ikke hvorfor det ikke funka.. men så har jeg da altså nå i ettertid oppdaget at det å bli mast på, og rushet på er mindre enn gøy. så jeg liker hvertfall at fyren tar det litt med ro, men samtidig viser meg oppmerksomhet. som at han er intressert i å bli kjent med meg, og at han faktisk like rno mer enn utseendet mitt. det å ikke svare på mld osv tror jeg ikke er så lurt, jeg får hvertfall noia når jeg ikke får svar fra en kar jeg liker. så ja, gå sakte frem, men vis likevel interesse. send henne en mld en gang i blandt og bare spør hvordan hun har det. :jepp:sånn, vi må jo ha litt å gruble over "liker han meg eller ikke?" men likevel må vi ikke føle oss helt avvist, fordi da blir man gjerne såret og sint. Lykke til med å finne den store kjærligheten da, du vet jo aldri når du møter på henne og hvordan dere kommer til å komme i snakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå