Gå til innhold

Vil melde meg inn i en forening

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alle vennene mine har flyttet vekk, og jeg trenger å bli kjent med noen nye. Går på skole, så er jo litt sosial der. Tenker å melde meg inn i en foreninger eller et lag, men vet liksom ikke helt hva det kan være....... Har aldri hatt noen spesielle interesser, men er åpen for det meste.

Noen tips til hva jeg kunne meldt meg inn i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Misjonssambandet

- Jobs Barn

- Jesu etterlevninger

- Scientologikjerka

- Menighetssøstrene

- Brødrene Jobs

- Pinsevennene

- Frikirkebekjentenes

- Evangelistarna

- Arvingarna

- Speideren

- Fotball

- Bryting/boksing

:)

Skrevet

Frivillighetsentralen, lokal filmklubb, røde kors, dyrebeskyttelsen, besøksvenn.

Skrevet

Takk for svar. Er ikke religiøs, så det er jeg ikke intr. i. Andre tips? :) Det må være en plass man treffes jevnlig, slik at det er mulig å stifte bekjentskap med noen.

Skrevet

Er du jente kunne du for eksempel ha meldt deg inn i en strikkeklubb. Veldig avhengighetsdannende og lett å lære om du ikke kan det fra før. Eller en vinklubb, filmklubb..

Ville ha snakket litt med de du går på skole med. Jeg kjente heller ingen da jeg begynte på skole, men da vi satt og jabba imellom forelesningene fant vi fort ut at mange av oss likte det samme. Helt enkle ting som at flere av oss likte å se film og drikke vin. Vi har vært samlet en del ganger nå, med ost, kjeks og vin og hyggelige samtaler. Åsså er det jo en kjensgjerning at praten flyter lettere med et par glass innabords.. :) Blir fort kjent sånn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...