Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Røyter ganske mye og lurer på om noen av dere har testet produkter (shampoer, serum ol.) som skal hjelpe mot dette. Også litt nysgjerrig på sånt middel de reklamerer med på tv som skal stimulere gjenvekst. (Er forøvrig fullt klar over at hårtap kan skyldes stress, sykdom, dårlig kosthold osv. men i dette tilfellet er det de kosmetiske hjelpemidlene jeg er interessert i å høre om noen har testet)
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Jeg har brukt awaken and replenish fra Nourish. Finner den ikke lenger hos Healty Hair, men de har jo andre shampoer som de sier gjør samme nytte. De shampoene jeg har kjøpt fra dem har jeg vært veldig fornøyd med. Her er link til dem http://www.alternative-beauty.com/healthy-hair-plus.html Eneste med dem er at det tar veldig lang tid før varene kommer. Kan ta flere uker, hvis du velger den billigste portoen. Det har jeg alltid gjort, for jeg venter heller litt ekstra enn å betale flere dollar mer i porto.
Gjest rikkerikke Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Jeg fikk en prøve på shampo en gang som ikke virket i det hele tatt. En frisør fortalte meg at det er helt vanlig at mennesker også har to røyteperioder i året som dyr har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå