Gjest Gjest_sulten_* Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 hehe,, jeg har for første gang bestillt pizza fra dollys,, men den kommer ikke,,hehe er rimelig sulten nå. og hva skjer hvis den aldri kommer? mange dumme spørsmål men jeg klarer ikke tenke,, jeg er sulten.. det er gått en time nå da..
Gjest Blondie65 Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 hehe,, jeg har for første gang bestillt pizza fra dollys,, men den kommer ikke,,hehe er rimelig sulten nå. og hva skjer hvis den aldri kommer? mange dumme spørsmål men jeg klarer ikke tenke,, jeg er sulten.. det er gått en time nå da.. De skal levere innen en time i følge hjemmesidene sine så jeg ville ringt og purret.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 ja det er jo det jeg vet,, men er jo litt dumt da,,, er det vanlig at de ikke kommer til rett tid eller ikke finner frem..
Gjest Blondie65 Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 ja det er jo det jeg vet,, men er jo litt dumt da,,, er det vanlig at de ikke kommer til rett tid eller ikke finner frem.. Hvis sjåføren svimer rundt i ingenmanns land vil jo en tlf til hovedkontoret fortelle at bestilt pizza er på kjøling i en bil in the middle of nowhere. Dermed kan du få sjåføren på rett spor.
Bomull Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Vel, vi var en gjeng som satt i en dollys restaurant og fikk ikke all maten vår på to timer... Da gikk vi uten å betale for det lille vi fikk. (vi gav beskjed flere ganger om at vi ønsket å gå men ingen kom og tok betaling)
Gjest Gjest_bare meg_* Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Hva med å ringe Dolly og spør de hvor pizzaen din er!? Har forresten vært borti ett tilfelle der de kom halvannen time for sent.. Ringte å purret på dem mange ganger til ingen nytte Fikk kald pizza og 50% på neste bestilling.. jeeej...
Amalie_85 Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 De får jo tlf nr ditt og, har hendt at de har ringt å spurt om veien hit. Så da burde dem ha ringt deg hvis dem ikke fant frem. Hadde ringt å klaga jeg
Skravla Skrevet 18. januar 2008 #9 Skrevet 18. januar 2008 Jeg hadde ringt å etterlyst pizzaen og nektet å betale full pris.
mamut75 Skrevet 18. januar 2008 #11 Skrevet 18. januar 2008 Syntes heller ikke alltid Dolly's har helt styr på utkjøringen sin , er mange ganger vi også har bestilt også har Pizzaen bare uteblitt . Når vi ringer på den har det av og til hendt at hele bestillingen er blitt borte (!) eller at den "har vært underveis" i over en time . Har funket greit de gangene vi har hentet selv .
Annie Skrevet 18. januar 2008 #12 Skrevet 18. januar 2008 Har vært på Dollys 1 gang. Det ble gratis gitt!
Gjest Tigerjente Skrevet 18. januar 2008 #13 Skrevet 18. januar 2008 Jeg hadde ringt å purret hvis det hadde gått meir enn en time, og jeg hadde sagt at jeg ikke ville betalt full pris. En gang vi bestilte fra peppes var de veldig sen, vi fikk betale halv pris på pizzaen, også var det noe tull med filmen som var med, det var vel ikke den vi hadde bestilt tror jeg, så da fikk vi riktig film, fikk beholde begge filmene, fikk en gratis cola og 10%rabatt på neste kjøp. Der er det alltid god service..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå