Gå til innhold

Så deilig!

Envy

Anbefalte innlegg

Så deilig det er å være hjemme en fredag for en eneste gangs skyld ^^ bare det å tenke på at jeg ligger i sengen min, med laptopen på fanget, har sjokolade og storkoser meg, mens alle andre er å stresser fulle og jævlige på byen, er en helt utrolig følelse! :fnise:

ikke det at jeg har noe imot byen :sjenert:

hihi, men når man begynner å føle seg litt :rødme: så er det utrolig hvor mye mindre der der bybehovet blir gitt :søvn:

ville ikke noe sted med dette innlegget egentlig, ville bare spre noen gode vibber rundt omkring. ikke ofte jeg sitter hjemme en fredag og er _glad_ for det (ikke det at jeg i det hele tatt har vært hjemme så mange fredager i det siste, men det var jo en annen sak)

ha en fantastisk kveld alle sammen :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Ikveld skal jeg:

- Rigge meg til i sofaen med diverse deiligduftende fotprodukter, håndklær og et oppfriskende fotbad.

Så skal det files, klippes og smøres, mens jeg nipper til en god rødvin, tenner lys, og ser på tv, og senere snakker på telefonen til ei venninne som sliter i et forhold.

Ikke meningen å være skadefro på noen måte, men det er ofte hun som gir uttrykk for at hun "syns synd på meg som er single". - Jeg har muligens noe på gang, men det er så nytt enda,og jeg vil ikke si noe til henne. Men å gå på byn er litt fjernt akkurat nå.

God fredagskveld! :vin: :dronning:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...