Gå til innhold

hva nå?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest celine2

hei alle.....

kan noen komme med noen hjelpene ord?

jeg lever i et samboer forhold,som har vart i 1 1/2år...

i den siste tiden har forholde blitt bare dåligere å dåligere, sex,komenikasjon....

jeg savner en kjæreste,vil bare ikke ligge på rygg,vaske hus,lage mat og stelle med han til alle døgnes tider som om jeg var hans mor....

jeg vil "date",flørte og være kjæreste,har tatt ting opp med han,men til ingen nytte....

han er egentlig værdens snilleste mann,men kan ikke "være kjæresten"..

så kommer jeg til dær jeg trenger råd...

jeg føler jeg vil gå fra han,flørte og leve å slippe å leve som "en mor"...

har klart å avstand forelske meg(han er ikke singel)...

er vi inne i en fase eller er det på tide å gå fra værandre.....

og en liten ting til,jeg hater å bryte opp et forhold,redd for å såre(veldig snill av meg).....hvordan brytte opp på en pen måte?jeg kan bare ikke flytte pga at d er min leilihet.....

håper på masse svar....

på forhond takk...

:-? :-? :-? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Hei!

Det er alltid vanskelig å vite hva som er de rette å gi når tråder som din dukker opp, men jeg gjør et lite forsøk likevel, så får du ta innlegget mitt for det det er, min personlige mening.

Utifra det du skriver, så virker det ikke som om du trives som samboer, og at du kanskje ikke er klar for det det innebærer å skulle leve sammen med noen. Du skriver at du vil date, flørte og være kjærester - og da tror jeg kanskje det er det retter for deg nå...Ikke å skulle være samboer og på en måte "litt over" det stadiet.

Jeg sier ikke at man skal måtte gi slipp på all spenningen og forelskelsen selvom man blir samboere, men hvis du føler at du mangler noe i forholdet, og i tillegg er forelsket i en annen, så syns jeg at noe må gjøres. Du sier at du har tatt det opp med samboeren din, men til ingen nytte.

Jeg tror du må avgjøre om du egentlig har lyst til å være samboer nå jeg. Selvsagt er et brudd vanskelig og sårende, men hvor sårende er det ikke - for begge parter - å leve i et forhold som ikke er 100%...

Ønsker deg lykke til, jeg, og håper ordene mine gav mening!

Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...