sweetr Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har da kjøpt noen ting ifra Strawberrynet og hver gang jeg har fått pakken så har de krysset av for gave. Den første gangen jeg bestillte var rundt juletider og da jeg fikk produktene var de til og med pakket in i julepapir. Jeg trodde at dette hadde noe med juletiden og gjøre så jeg tenkte ikke stort over det. Men så bestillte jeg noe annet i begynnelsen av januar og da jeg fikk den pakken, var produktet også pakket inn, men nå i et sølvpapir. Og de har skrevet prisen som jeg har betalt etter rabatten også.. Er det noen andre som har opplevd dette?
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har da kjøpt noen ting ifra Strawberrynet og hver gang jeg har fått pakken så har de krysset av for gave. Den første gangen jeg bestillte var rundt juletider og da jeg fikk produktene var de til og med pakket in i julepapir. Jeg trodde at dette hadde noe med juletiden og gjøre så jeg tenkte ikke stort over det. Men så bestillte jeg noe annet i begynnelsen av januar og da jeg fikk den pakken, var produktet også pakket inn, men nå i et sølvpapir. Og de har skrevet prisen som jeg har betalt etter rabatten også.. Er det noen andre som har opplevd dette? Nei de sender ikke som gave med mindre du har huket av for gave, og prisen står oppført uansett mener jeg å huske. De har endelig skjønt at de skal skrive prisen du faktisk betaler, ikke pris før rabatt slik de holdt på en kort periode i høst. Alle pakker fra SN leveres innpakket i papir eller bobleplast. Julepapir fordi det var jul. Ellers i året bruker de sølvpapir.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har bestilt fra strawberry mange ganger, og de har alltid krysset av som gave til meg...og jeg har aldri krysset av på gave på bestillingen. Så virker som om det varierer hva de gjør da, hvis de ikke alltid gjør det. Og de pakker det alltid inn. Tror imidlertid ikke det er for å lure norske tollmyndigheter, men pga at det er mer vanlig med fancy innpakning i mange asiatiske land.
sweetr Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2008 Ok, takk for svaret. Synes at det er rart at de varierer med å skrive gave eller ikke gave.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå