Gå til innhold

Hva kan erstatte Sopranos?

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid
Skrevet

Vi savner å ha en god serie å titte på..... Sopranos er vi ferdig for lengst med (og venter på siste sesong)...... Hva kan dere anbefale som er verdt å bruke en god del kvelder på? Må være noe som er spennende, engasjerende og det må være laget mange episoder/sesonger.... Ka kan erstatte Sopranos? Og ikke farlig om det er krim... Vil ikke se historiske krigsdrama, typisk jenteserier og søtsuppe ting... Forslag noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The Wire

Six Feet Under

Twin Peaks

Poirot

Blackadder

Simpsons

Gjest Wolfmoon
Skrevet
The Wire

Six Feet Under

Twin Peaks

Poirot

Blackadder

Simpsons

Skriver under på de tre første. de tre siste har jeg ikke noe særlig forhold til.

Skrevet

Jepp, om dere ikke har sett Six Feet Under bør dere gjøre det.

Gjest Roxie Hart
Skrevet

Ja, dere bør absolutt se Six Feet Under!

Carnivale er også en god serie.

• 3 uker senere...
Skrevet

Heroes og Prison Break er vel dei seriene som kjem nærmast Sopranos, sjølv om det ikkje omfattar samme tema.

Sesong 1 av Prison Break er nok sannsynligvis det beste som har gått på tv (dei to andre sesongane svakare,men fortsatt god underholdning.) Heroes er fantastisk.

Ellers er dei andre forslaga her også veldig gode alternativ:)

Gjest Gjest_jenta_*
Skrevet

Vel, ingenting kan erstatte Sopranos. Beste serien ever!

Hva med Akutten (husk det er episoder på begge sider av dvd'en)

Six feet under er også bra.

Skrevet

Six feet under er kjempebra, og serien er helt ferdig så dere slipper å vente på nye episoder.

House MD har intelligent humor og herlige karakterer, med spennende medisinske plott. Min favorittserie.

Henger meg på de som anbefaler the Wire, spesielt første sesong er bra. Sesong tre har jeg ikke begynt på ennå.

Likte også veldig godt en serie som heter Huff. Handler om en psykolog og familien hans, litt dyster og mye drama, men også humor. Bare to sesonger, men serien er ferdiglaget.

Det er de seriene jeg kan komme på som gjerne passer for de som liker Sopranos.

Skrevet

Dexter er kjempespennende, den anbefaler jeg også (2. sesongen er langt fra så bra som første, men det skal også mye til).

Og Six feet under - klassiker!

House liker jeg også godt, men det begynner å bli litt kjedelig med det samme plottet i hver episode...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...