Gå til innhold

Plutselig in med svart strømpebukse til lyse kjoler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter og ser på bildene fra Costume Awards 2008, og alle damene (Synnøve, Pia, Pia, Tone, Vanessa) har mørke strømpebukser under kjolene. De fleste av dem har lyse kjoler og relativt bare skuldre. Det har da tidligere vært litt "no-no" med mørk strømpebukse til slike antrekk?

For øvrig morsomt å se hvordan disse motedukkene alle kaster seg over denne trenden, slik at ALLE kommer med mørke strømpebukser :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det strømpebukser eller er det leggings? Anyway, synes jeg har sett det på div trendy kjendiser hele høsten, men synes ikke det er skrekkelig fint selv.

Skrevet

Helt enig TS!!

Så det selv og tenkte bare hæ?!

Og enig med deg i det med kjolen til Tjelta. Den var helt forferdelig!!!

Er forresten lei av å se at Tone poser på hvert et bilde! Hun er da en nydelig jente, men kan hun ikke se naturlig ut i uttrykket slik at vi kan se hvordan hun virkelig ser ut? Tror hun at hun ikke er like fin da?

Skrevet (endret)

Enig i at Tjelta ikke var heldig med kjolen... Syns Charlotte Thorstvedt hadde et flott antrekk jeg :)

Endret av Kosemose
Skrevet

hehe...så litt morsomt ut ...ser ut som om de har planlagt antrkkene på jentevorspiel "ÅÅÅ kult med sort strømper..det må vi ha alle sammen!!" Pia ikke helt heldig..men kan jo hende bildet ikke yter hun full rettferdighet, for hun er jo en strålende nydelig dame

Skrevet
hehe...så litt morsomt ut ...ser ut som om de har planlagt antrkkene på jentevorspiel "ÅÅÅ kult med sort strømper..det må vi ha alle sammen!!"

:ler:

Ja, dette var virkelig ikke pent. Er vel en eller annen som har bestemt at dette skal være in og da må jo alle hive seg på det, om det er pent eller passende er vel ikke så nøye. Det var helt grusomt å se. Eneste som brukte svarte strømpebukser/thights riktig til en hvit overdel var Tinki Tønseth Troye.

Synes ikke kjolen til Pia Tjelta var så stygg, det var bare at hun passet den overhodet ikke. Men igjen: Mange er altfor nøye på å ha på seg det "riktige" og mindre nøye om det passer.

Bæææ, sier bare jeg. Selvstendige tanker er lov selv om man vil følge motebildet.

Skrevet

Pia Tjelta er en nydelig dame, men på den festen så hun rett og slett ikke ut! Noe med kjolen og stroppene over skuldrene gjorde at hun så maskulin ut, av en eller annen grunn.

Gøy når alle moteløvene kommer i samme "uniform". :fnise:

Skrevet
Pia Tjelta er en nydelig dame, men på den festen så hun rett og slett ikke ut! Noe med kjolen og stroppene over skuldrene gjorde at hun så maskulin ut, av en eller annen grunn.

Gøy når alle moteløvene kommer i samme "uniform". :fnise:

Helt enig!

Skrevet

Enig, det var IKKE fint med de sorte strømpene til hvite kjoler! Det tynger for mye, ødelegger liksom stemningen. Og stakkars Pia var meget uheldig med den kjolen der! *grøss og gru* Hun pleier da å kunne kle seg hun.

Likte kjolen til venstre meget godt da ;)

Gjest Frk Åberg
Skrevet (endret)

Jeg vet ikke om jeg syns det var det fineste til en slik anledning, men jeg har brukt mørke strømper til lyse kjoler i flere år. Grunnen er at jeg ønsker å bruke noen av sommerkjolene om vinteren, og mørk strømpebukse gjør det hele litt mer vinterlig når jeg skal bruke dem til hverdags (med en cardigan eller genser over). Men det så komisk ut når så mange kledde seg sånn.

Endret av Frk Åberg
Gjest Gjest_Kathrine_*
Skrevet
Jeg vet ikke om jeg syns det var det fineste til en slik anledning, men jeg har brukt mørke strømper til lyse kjoler i flere år. Grunnen er at jeg ønsker å bruke noen av sommerkjolene om vinteren, og mørk strømpebukse gjør det hele litt mer vinterlig når jeg skal bruke dem til hverdags (med en cardigan eller genser over). Men det så komisk ut når så mange kledde seg sånn.

Jeg tror absolutt det kan se fint ut til hverdags, og iallfall med en overdel over kjolen. Da blir det vel mer harmonisk. Synes imidlertid det ser merkelig ut ved mer formelle eller glamorøse tilstelninger.

Og som de andre har kommentert over her, så er det merkelig når ALLE kommer med det. Her gjorde jo faktisk 99 % av damene det! Det ser mye mer flatterende ut med lyse strømpebukser.

Skrevet (endret)

Det er vel over 2 år siden chanel kom ut med kolleksjoner med hvite kjoler og sort undertøy/ strømpebukser til. Hvite ciffon bluser med sorte bh'r. Hvite kjoler med sorte leggings/høye strømper/strømpebuker. Og motsatt, sorte topper med hvite bh'r. Kontraster.

Edit: kan legge til at jeg personlig ikke er så glad i hvite kjoler på vinteren.

Endret av amles
Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet

Helt enig med kjolen til Tjelta. Men synes også at noe er "galt" med Janne Formoe sin. Mulig det har noe med BH'en å gjøre... Merkelig det der, for har sett bilder av de fire før, og har syntes de så helt smashing ut. Men denne gangen ble det bare litt..merkelig:)

Gjest Gjest_Karen_*
Skrevet

De er litt flottere de som klarer å tenke selv og bruke det de liker og konsekvent det som er moderne ..

Synes det grenser til det komiske når folk er så til de grader moteslaver ..

Sånn helt på siden .. kjæresten til Tone ser unektelig ut som om han kunne vært faren hennes .. Han så ut som en gammel slesk gris ved siden av henne .. Kanskje stygt sagt - men sånn så han ut.

Gjest Gjest_Karen_*
Skrevet
De er litt flottere de som klarer å tenke selv og bruke det de liker og konsekvent det som er moderne ..

Synes det grenser til det komiske når folk er så til de grader moteslaver ..

Sånn helt på siden .. kjæresten til Tone ser unektelig ut som om han kunne vært faren hennes .. Han så ut som en gammel slesk gris ved siden av henne .. Kanskje stygt sagt - men sånn så han ut.

Mente selvsagt "og IKKE konsekvent det som er moderne akkurat nå.

Skrevet

Ups, eg brukte lys kjole og svarte strømpebukser på julebordet. Visste ikkje at det var så fælt... Eg syns det er fint, eg :sjenert:

Skrevet

Men makan til idiotisk at heile "venninnegjengen" stiller i nesten same antrekk! Kjolen til Synnøve Skarbø var forresten heilt utruleg fiiiiin!

Skrevet (endret)

det er virkelig mote for tiden å blande sort tilbehør til alt, ja.

jeg syns det kan bryte sterke grenser, men liker det for det. det blir et fint etnisk preg over det hele. men bleke folk kler det ikke.

Endret av LilleCanCan
Gjest Frk Åberg
Skrevet
Kjolen til Synnøve Skarbø var forresten heilt utruleg fiiiiin!

Ja, den var kjempefin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...