Gjest pirjo Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 ...hva opplever dere som tiltrekkende ved en dame? Og da tenker jeg på mer enn et par flotte pupper eller en stram rumpe.
Gjest javac Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 (...) Og da tenker jeg på mer enn et par flotte pupper eller en stram rumpe. Finnes det noe mer, altså?
Gjest pirjo Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Finnes det noe mer, altså? He he. Det var det jeg lurte på, da.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Jeg vil si jentas væremåte, eller hvordan hun er utadvendt, ikke nødvendigvis utadvent i ordets rette forstand, men hvordan hun oppfører seg mot folk rundt seg, om hun er hyggelig, personligheten hennes rett og slett, det finnes mange jenter som jeg ikke ville snudd meg to ganger etter som jeg har lært å kjenne på avstand og etterhvert så stiller dem seg selv i et helt annet lys enn første gangen jeg så dem. Vet ikke helt om du får med deg hva jeg mener, men det virker helt åpenlyst i mitt hodet :-)
Gjest javac Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 He he. Det var det jeg lurte på, da. Selvsagt er det det Når det gjelder utseende, så blir jeg for min del fullstendig bergtatt av det klassisk vakre. Dette har ingenting med puppestørrelse eller stram rumpe å gjøre, men snarere hvordan hele kvinnen fremstår. Noen eksempler kan være Zhang Ziyi, Keira Knightley, Monica Bellucci, Claire Forlani og Juliette Binoche (jeg kunne sikkert fortsatt med å ramse opp navn til i morgen tidlig). Poenget er at de kvinnene jeg har en tendens til å beundre bærer sin kvinnelighet med en viss verdighet og stolthet. Platinablonde puppe- og glamourmodeller er med andre ord ikke helt min greie. Når det gjelder personlige egenskaper, så er kravspesifikasjonen forholdsvis lang. Jeg liker blant annet damer med litt sirkulasjon i pannebrasken. Hun bør også være selvstendig - og kanskje det viktigste: hun bør ha noe hun brenner for. Hun bør med andre ha noe hun engasjerer seg i og som betyr noe for henne - lite som stort. Jeg liker også damer som utfordrer meg, som kan stå for det de sier og som innser at det finnes viktigere ting i livet enn om dassrullen står riktig vei eller ikke. Hun bør også være åpen, empatisk, forståelsesfull, lojal, ærlig, oppriktig, kjærlig, nysgjerrig, samt ha få sperrer på det seksuelle plan. Jeg aner ikke om dette er et godt nok svar for deg eller ikke, men mye av det som angir om en person er tiltrekkende eller ei lar seg gjerne ikke definere. Attraksjon mellom mennesker blir til i øyeblikket, og da spiller gjerne slike "lister" over ønskede egenskaper fint liten rolle.
Gjest pirjo Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Når det gjelder personlige egenskaper, så er kravspesifikasjonen forholdsvis lang. Jeg liker blant annet damer med litt sirkulasjon i pannebrasken. Hun bør også være selvstendig - og kanskje det viktigste: hun bør ha noe hun brenner for. Hun bør med andre ha noe hun engasjerer seg i og som betyr noe for henne - lite som stort. Jeg liker også damer som utfordrer meg, som kan stå for det de sier og som innser at det finnes viktigere ting i livet enn om dassrullen står riktig vei eller ikke. Hun bør også være åpen, empatisk, forståelsesfull, lojal, ærlig, oppriktig, kjærlig, nysgjerrig, samt ha få sperrer på det seksuelle plan. Omtrent de samme egenskapene som fascinerer meg med menn. En mann kan være klassisk vakker, men er det bare et stort vakum mellom ørene er det total turnoff. Det finnes knapt noe mer spennende enn å treffe en du har full kjemi og mange felles interesser med, og man oppdager at samtalen aldri tar slutt... Har man et slikt utgangspunkt uten at det er et skuespill, er det veldig gøy.
Gjest javac Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 Omtrent de samme egenskapene som fascinerer meg med menn. En mann kan være klassisk vakker, men er det bare et stort vakum mellom ørene er det total turnoff. Det finnes knapt noe mer spennende enn å treffe en du har full kjemi og mange felles interesser med, og man oppdager at samtalen aldri tar slutt... Har man et slikt utgangspunkt uten at det er et skuespill, er det veldig gøy. Ja, ikke sant? Menn og kvinner er nok ikke så forskjellige som enkelte vil ha det til. Innerst inne tror jeg vi lengter etter nøyaktig det samme; noe som utfyller oss, som samsvarer med oss og noe som gjør oss til noe mer enn summen av delene. Jeg tror faktisk ikke at det er så veldig mye vanskeligere enn som så
Gjest duden Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 Jeg finner kvinner som er trygge på seg selv tiltrekkende. De som med stemme, blikk og kroppsholdning oser av trygghet. De behøver ikke å være utpreget vakre eller velkledde for at jeg skal finne dem tiltrekkende.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2008 #9 Skrevet 19. januar 2008 Betyr det noe for deg at hun er trofast? At du kan stole på at hun ikke har sex med eksen eller en annen kjekk fyr hun treffer på byen eller på nettet? Betyr det noe for deg at du kan stole på at hun fortsatt ville vært sammen med deg og elsket deg hvis du ble alvorlig syk, funksjonshemmet, arbeidsledig eller impotet?
Nabodama Skrevet 19. januar 2008 #10 Skrevet 19. januar 2008 Betyr det noe for deg at hun er trofast? At du kan stole på at hun ikke har sex med eksen eller en annen kjekk fyr hun treffer på byen eller på nettet? Betyr det noe for deg at du kan stole på at hun fortsatt ville vært sammen med deg og elsket deg hvis du ble alvorlig syk, funksjonshemmet, arbeidsledig eller impotet? Er det ikke førsteinntrykk vi snakker om nå? Det der er jo ting en ikke vet ved første øyekast, men som en finner ut av etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå