Gå til innhold

Bodybutter fra The Body Shop

Anbefalte innlegg

Gjest Snowflake
Skrevet

Ja; hvilken av Body Butterne fra The Body Shop er best...? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Har veldig sans for Brazil Nut, på grunn av lukt og konsistens, men er vanskelig å velge for det er mange bra. Kan kanskje si at BN er favoritten akkurat nå!

Skrevet

Oliven. Bruker den som håndkrem og den gjør underverk for negler og neglebånd. I tillegg er den deilige etter et fotbad. Men det er nå nesten de fleste bodybutterene da.... Det går mest på smak og behag når det gjelder lukt synes jeg.

Gjest Audrey Horne
Skrevet

Jeg liker bare oliven siden den er mest nøytral. De andre lukter altfor sterkt, jeg blir uvel av alle de som lukter frukt :sjenert:.

Skrevet

Hemp syntes jeg er best. Den lukter ikke spesielt "godt" men den gjør underverker for tørr hud. ;)

Skrevet
Mango, uten tvil!

Mango er goooood gooood :)

Skrevet

Jeg liker de fleste, men det er et par av dem som lukter ganske merkelig og... Satsuma lukter sånn wc-blokk. :sprettoy: Jordbær er min evige favoritt!

Skrevet

Har nettopp kjøpt den med kokos jeg, lukter fantastisk og fin å smøre den gravide magen med :gravid:

Gjest knöttet, gjest
Skrevet

Kokos. Den lukter sinnsykt deilig :-D

Skrevet

Jeg syns Almond jeg :)

synd de slutter med den og erstatter den med en gammel-dame-lukt :P

Skrevet
Jeg syns Almond jeg :)

synd de slutter med den og erstatter den med en gammel-dame-lukt :P

:troest:

Skrevet

Slutter de med almond?? Hva kommer i stedet? Jeg liker beste nøttene, mandel, brazil og kokos.

Skrevet

Jeg kjøpte kokos ved en feiltakelse, og klarer ikke åpne opp krukka før jeg blir kvalm. Synes det lukter skikkelig billig-thai. Jeg foretrekker en mye mer nøytral lukt som f.eks oliven eller shea.

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at de selger mest mango, har ihvertfall blitt fortalt det av en butikkdame. Jeg bruker helst mango selv - og innimellom oliven.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...