Tjorven Skrevet 25. april 2003 #1 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg skal på en konferanse på Hurtigruta i juni og gleder meg veldig. Noen som har vært på denne båten og kan fortelle litt om hvordan det var? Har jeg noe å glede meg til? Kan legge til at jeg har fått veldig sansen for den nord-norske naturen og gleder meg virkelig til å se mer av den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 25. april 2003 #2 Del Skrevet 25. april 2003 Denne båten sier du! Det finnes mange forskjellige hurtigruter, hvilke av dem skal du dra med? Uansett så blir det nok en kjempefin tur. Skal du helt nordover med hurtigruten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 25. april 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 25. april 2003 Vi skal med Hurtigruta fra Trondheim og til Tromsø. Noe mer vet jeg egentlig ikke. Båten spiller ingen stor rolle for min del egentlig, er bare veldig spent på naturen jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 25. april 2003 #4 Del Skrevet 25. april 2003 Det er endel forskjell på båtene, men uansett det blir nok en fin tur. Det eneste jeg ikke liker med hurtigruten er de sure kjærringene som jobber der. Litt av det gamle slaget som enda ikke har skjønt hva service egentlig betyr. Men naturen blir fantastisk, spesielt når du kommer til vesterålen og lofoten. Gled deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 25. april 2003 #5 Del Skrevet 25. april 2003 Men naturen blir fantastisk' date=' spesielt når du kommer til vesterålen og lofoten. Gled deg.[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 26. april 2003 #6 Del Skrevet 26. april 2003 På hjemmesiden www.hurtigruten.com kan du se hvoilke båter som går fra hvilke havner på gitte datoer. Slik kan du finne ut hvilken båt du skal ta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 28. april 2003 #7 Del Skrevet 28. april 2003 Det eneste jeg ikke liker med hurtigruten er de sure kjærringene som jobber der. Litt av det gamle slaget som enda ikke har skjønt hva service egentlig betyr. Gled deg. De sure kjerringene som jobber ombord???? Hmmmmm....D er nå ikke meg du har truffet på da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 28. april 2003 #8 Del Skrevet 28. april 2003 De sure kjerringene som jobber ombord???? Hmmmmm....D er nå ikke meg du har truffet på da! Nei, det har du sikkert rett i. Jeg tenker på de kjerringene som er fra 50---> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 28. april 2003 #9 Del Skrevet 28. april 2003 Noen av de kan nok med fordel byttes ut ja..... (ler) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 1. mai 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg bør kanskje ha med meg litt varme klær, men hvor varme? Holder det med vanlig bukse og genser + en grei jakke utenpå? Eller må jeg ha med ekstra varmt tøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. mai 2003 #11 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg bør kanskje ha med meg litt varme klær' date=' men hvor varme? Holder det med vanlig bukse og genser + en grei jakke utenpå? Eller må jeg ha med ekstra varmt tøy?[/quote'] Ja, det kan fort bli kaldt på båt. Du bør ha en tykk jakke, genser og tykke bukser. Nå er det jo slik at vi aldri vet hvordan sommeren bli bli i Nord Norge, men vær på den sikre siden og ta med varme klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 1. mai 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 1. mai 2003 Også jeg som hadde håpet jeg skulle få plass i en bitteliten flykoffert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. mai 2003 #13 Del Skrevet 1. mai 2003 Du må nok garderer deg når du skal nordover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 8. mai 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 8. mai 2003 Har funnet ut at det er MS Kong Harald vi skal med på denne turen. Noen som vet om dette er en fin båt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2003 #15 Del Skrevet 8. mai 2003 På hurtigrutens sider kan du se litt om båten. Den finnes i kategorien nye båter, men er ikke av de aller nyeste. Jeg synes alle de nye båtene er fine, de er jo stort sett like i forhold til hvor kafé, spisesal, bar osv. ligger. Husker ikke hvordan den er inni (farger o.l.), tror båtene er delt opp i sommer og vinter, men vet ikke hva denne er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå