Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2003 #1 Skrevet 25. april 2003 Kjøpte et par fra Vaga Bond i fjor. Ble jeg så glad i de så nå er de rimelig slitte:) Var i brunt skinn med høye treaktige heler. Er det noen som har noen tips om hvor man kan få tak i kule sandaler av lignede type? Noen små kule skobutikker her i Oslo? ( Har nettopp flyttet hit )
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2003 #2 Skrevet 25. april 2003 Vet hvilke sandaler du mener, de er dritfine! Vet ikke hvor man kan få kjøpt lignende dessverre.
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2003 #3 Skrevet 25. april 2003 de har endel kule på bianco!! Litt trehæl-stil kanskje.. Lykke til:)
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2003 #4 Skrevet 25. april 2003 Du kan jo titte innom ramona....butikken holder til på grunerløkka.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. april 2003 #5 Skrevet 25. april 2003 Bianco og Lille Vinkel Sko kan kanskje ha noe slikt, Vagabond har mye lekre sko og sandaler. Elsker mine step-in joggesko i semsket skinn. Minnie
Gjest the imp Skrevet 25. april 2003 #6 Skrevet 25. april 2003 finnes en skobutikk på Ullevåll stadion som har en del ok sko, Skoen tror jeg den heter.
Pulsatilla Skrevet 25. april 2003 #7 Skrevet 25. april 2003 Hvor ligger Lille Vinkel? Og er det noen andre tips på bra skobutikker med lekre party-sko? :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå