mariaogjahn Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Heisann. jeg er helt ny på denne siden. Men tenkte det kunne være greit å være inne et sted hvor jeg kan stille spørsmål til andre som også skal gifte seg.. Jeg lurer litt på om det er mulig å gjøre noe med de ringene vi har nå. Altså forlovelse ringene. Kan de "oppgraderes"? Eller må vi kjøpe nye. Synes det er litt sløseri siden vi kjøpte ringene for bare et år siden. Men samtidig så er de litt kjedelige. Noen som kan hjelpe?
Gjest Gjest_nina_* Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Heisann. jeg er helt ny på denne siden. Men tenkte det kunne være greit å være inne et sted hvor jeg kan stille spørsmål til andre som også skal gifte seg.. Jeg lurer litt på om det er mulig å gjøre noe med de ringene vi har nå. Altså forlovelse ringene. Kan de "oppgraderes"? Eller må vi kjøpe nye. Synes det er litt sløseri siden vi kjøpte ringene for bare et år siden. Men samtidig så er de litt kjedelige. Noen som kan hjelpe?
Gjest Gjest_nina_* Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Hei. ble feil første forsøk men prøver igjen. Dere kan pusse de opp og evt sette i en diamant i dameringen. Dere kan siselere de slik at de endrer seg totalt. Dere kan gravere på utsiden hvis de er brede nok. Dette er enkle grep som gjør stor forskjell. Lykke til med valget
mariaogjahn Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2008 Hei. ble feil første forsøk men prøver igjen. Dere kan pusse de opp og evt sette i en diamant i dameringen. Dere kan siselere de slik at de endrer seg totalt. Dere kan gravere på utsiden hvis de er brede nok. Dette er enkle grep som gjør stor forskjell. Lykke til med valget Tusen takk for svar.. Da skal jeg jammen se hva vi får gjort..
Malama Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Vi gjorde absolutt ingenting vi... han fridde med glatte gullringer, som vi altså brukte som forloverlsesringer, og nå har vi dem som gifteringer, uten å ha endret dem i det hele tatt. Vi tok dem heller ikke av for å ta dem på igjen i kirken, vi hadde dem på hele tiden, bare at nå tenker jeg på det som gifteringen, i stedet for forlovelsesringen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå