Pasjonsblomst Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Jeg kunne gjerne tenke meg å gå til innkjøp av en såkalt tørrshampo.. sånn pudder du har i håret for å freshe det opp i nødstilfeller, når håret et fett osv.. men lurer jo på om det virker, eller om det bare er noe fæle greier... (venter ikke perfekt resultat da, men en liten forbedring er jo bedre enn ikke noe) Så har dere prøvd dette? Og med hvilket resultat? (og hvor er best å handle, hvilket merke?)
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Jeg kunne gjerne tenke meg å gå til innkjøp av en såkalt tørrshampo.. sånn pudder du har i håret for å freshe det opp i nødstilfeller, når håret et fett osv.. men lurer jo på om det virker, eller om det bare er noe fæle greier... (venter ikke perfekt resultat da, men en liten forbedring er jo bedre enn ikke noe) Så har dere prøvd dette? Og med hvilket resultat? (og hvor er best å handle, hvilket merke?) Jeg kjøpte en gang, på Cubus, en gul sprayflaske. Syntes den funket veldig bra faktisk, veldig god lukt. Håret ble greit, ikke som nyvasket, men helt flott for nødstilfeller. Tror faktisk jeg skal kjøpe meg en til... når vi først snakker om det:)
Gjest Veronica Mars Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Lee stafford har en (rosa flaske, kjøpes bl.a på vita), og den fungerer bra, men lukter forferdelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå