Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Hva har karakterisert de mennene dere kjenner som er drar mange damer og hva er det de gjør når de sjekker?
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Hva har karakterisert de mennene dere kjenner som er drar mange damer og hva er det de gjør når de sjekker? Ahh, favorittema!:-) Nå er jeg gutt, og siden jeg både synes jeg er ganske flink selv og kjenner flere som er det, vil jeg si jeg har førstehånds kjennskap til feltet..:-) For det første: selvtillit, selvtillit, selvtillit. Dette er selvsagt litt kjipt å si, for det finnes ingen sikre veier til god selvtillit. Visst er det triks man kan bruke for å virke mer selvsikker, men selvsikkerhet kommer først og fremst innenfra, og det merker folk som regel veldig fort. Selvtillit har i alle fall to positive konsekvenser i sånne situasjoner: den ene er timing. Det hjelper ikke å ha draget på dama hvis du ikke merker at du har det og tør å følge den intuisjonen. De jeg kjenner som drar mye damer tør uten videre å si til seg selv at: " hun er gira på meg" og handler etter det. Mindre erfarne gutter kan få en halv pupp på sølvfat og fortsatt nekte å tro at dama _egentlig_ vil ha dem. Timing forutsetter selvsagt også en viss sosial kompetanse, men etter min erfaring er det heller selvtilliten det pleier å skorte på. Den andre konsekvensen av selvtillit er kanskje lettere å trene opp, og det handler om å være vant til å omgås jenter. At man ikke ser på dem en fiende eller et rovdyr som skal overvinnes, men kan omgås dem på en uanstrengt måte. Sånn sett er det gull verdt å ha venninner og å kunne omgås jenter UTEN å prøve seg på dem. Gutter som ikke har draget har often en tendens til å prøve litt for hardt, og dette tror jeg ofte kommer av at man ikke er trygg nok i jenters selskap. Start med å se litt Sex og Singelliv, få deg en venninne eller to, og ta det derfra..:-) Hva gjør drevne gutter når de sjekker? Slapper av og er hyggelige, samtidig som de gjør noe utav seg. Det hjelper ikke å være han hyggelige i hjørnet som aldri sier noe. Er man morsom, er mye gjort. Så, når man merker at hun er litt interessert, tør man å følge intuisjonen ta initiativ. Vet ikke om dette ble så mye klarere, men uansett: lykke til, og selv om det er en klisjé skal man ikke undervurdere det faktum at øvelse gjør mester..:-)
Gjest Frk Åberg Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 De jeg vet om som drar damer er morsomme, har selvtillit og er flinke til å snakke om følelser. Ikke at de legger ut om alle barndomstraumene til fremmede jenter, men at de på en måte utstråler at de kan snakke om de viktige tingene i livet. Men det er mulig det sier noe om de jeg omgås mer enn om menn generelt, siden det er lett å se for seg en mer typisk mannemann som den som drar mest damer. Min erfaring er altså at den moderne mannen er mer ettertraktet.
Gjest Tigress Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Mi erfaring er stikk motsett av Frk. Åberg: dei har vore brølapar. Store, sterke og in-your-face. Ført seg som om dei var Guds gåve til kvinna, og dæven søkke - det verkar! Det lyser vel her at eg ikkje likar slike, men det er no dei som har hatt mest draget i dei miljøa eg har vore i. For ordens skuld: eg snakkar om studentmiljø, ikkje dyrehagar, sjølv om det siste verkar meir plausibelt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå