Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2008 #161 Del Skrevet 23. juni 2008 Nå var det faktisk han som fant den da Samboer og jeg var ute å gikk tur med bikkja, så kommer vi inn og der står han med den i hånden Det er fint at ringen er på plass. Jeg er skeptisk til sannhetsgehalten i at gutten fant den. Hva i all verden skulle HAN gjøre under kjøleskapet? Men om det var han som tok den i utgangspunktet har han nå i all fall kanskej fått en lærepenge, og du vet at du har en stesønn som er empatisk og angrer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #162 Del Skrevet 24. juni 2008 Det er fint at ringen er på plass. Jeg er skeptisk til sannhetsgehalten i at gutten fant den. Hva i all verden skulle HAN gjøre under kjøleskapet? Men om det var han som tok den i utgangspunktet har han nå i all fall kanskej fått en lærepenge, og du vet at du har en stesønn som er empatisk og angrer Jeg var også litt skeptisk til at det var han som fant den, men han mistet visstnok leppepomaden sin under der, derfor leita han der Men uansett om den ble tatt, eller om bikkja dytta den under så er det viktigste nå at den er tilbake igjen på fingeren min hvor den hører hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå