amles Skrevet 7. februar 2008 #121 Del Skrevet 7. februar 2008 Huff, det var leit da... Kanskje dere kan gjøre så sønnen har en mulighet til å skaffe den tilbake på en eller annen måte, sånn at dere liksom ikke "skjønner" at han er involvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #122 Del Skrevet 7. februar 2008 Huff, det var leit da... Kanskje dere kan gjøre så sønnen har en mulighet til å skaffe den tilbake på en eller annen måte, sånn at dere liksom ikke "skjønner" at han er involvert? Vi lurte på å foreslå at han får 500 hvis han finner den hvis ikke han innrømmer det da, eller at samboer kan se at han lyver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunina Skrevet 7. februar 2008 #123 Del Skrevet 7. februar 2008 Sofaen! Har hatt hell der flere ganger, sendest tidligere i uken da jeg rotet vekk forlovelsesringen min. Forloveden fant den da:) Eller i bukselommene! Er lett å putte ting i lommen når du fikler med dem. Fant mobilen min i forlovedens bukser, av en eller annen grunn:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #124 Del Skrevet 8. februar 2008 Sofaen! Har hatt hell der flere ganger, sendest tidligere i uken da jeg rotet vekk forlovelsesringen min. Forloveden fant den da:) Eller i bukselommene! Er lett å putte ting i lommen når du fikler med dem. Fant mobilen min i forlovedens bukser, av en eller annen grunn:P hehe Been there, done that Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. februar 2008 #125 Del Skrevet 15. februar 2008 Skjedd noen oppdatering på mysteriet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #126 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Skjedd noen oppdatering på mysteriet eller? Nei Samboer har snakket med sønnen, og han tror ikke han har tatt den. Selvfølgelig snakket de sammen mens jeg var på jobb, så jeg fikk ikke sett reaksjonene hans, derfor er jeg ikke helt sikker enda... Vet at samboer er litt "godtroende" når det kommer til slike ting, men jeg forstår godt at han ikke vil tro at hans egen sønn har stjålet noe som helst... Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre... Er vel bare å innse at jeg ikke ser den igjen Et lite håp inni meg da om at den plutselig dukker opp når jeg minst aner det Ikke nok med at jeg mister en diamantring til flere tusen, fikk bot på bussen også fordi kortet mitt var gått ut Trodde det gikk ut dagen etter jeg, men neida, ingen nåde å få heller, så nå sitter jeg her med en bot på 900 kroner Livet er ikke rettferdig nei :gråte: Endret 16. februar 2008 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 17. februar 2008 #127 Del Skrevet 17. februar 2008 Uff.. Dette er ikke helt din dag/uke.. Men kan ikke du, samboeren og samboeren sønn sette dere ned og prate alle tre? Veldig kjedelig om det viser seg at det ikke er sønnen da. Men går jo ann å høre hva han har å si da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #128 Del Skrevet 17. februar 2008 Uff.. Dette er ikke helt din dag/uke.. Men kan ikke du, samboeren og samboeren sønn sette dere ned og prate alle tre? Veldig kjedelig om det viser seg at det ikke er sønnen da. Men går jo ann å høre hva han har å si da! Jo, vi kunne jo selvfølgelig gjort det... Men nå har de jo allerede diskutert det, føler vi anklager han mer dersom vi tar det opp igjen og igjen.. så da er det vel ikke så mye mer å gjøre... veldig trist, håper bare at dersom noen har tatt den at de måtte brenne i h..... Jeg vet hvertfall hva jeg ønsker meg til bursdagen min Har ikke helt hatt flaksen med meg fortiden, får kanskje sette igang og lete etter den (letesmileyen er så skjønn :D) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 17. februar 2008 #129 Del Skrevet 17. februar 2008 Du kan jo først finne igjen flaksen og så gjør kanskje det at du finner igjen ringen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #130 Del Skrevet 17. februar 2008 Du kan jo først finne igjen flaksen og så gjør kanskje det at du finner igjen ringen! Noen som vet hvor Fru Fortuna liker å gjemme seg? Søndagsklem til Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2008 #131 Del Skrevet 12. mars 2008 Kan dette være ringen din? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=503202 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lita_* Skrevet 12. mars 2008 #132 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg tenkte det samme! Er dette ringen som du har savnet? Løfter denne tråden litt opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 12. mars 2008 #133 Del Skrevet 12. mars 2008 Det er helt sikkert ikke stesønnen din som har tatt den. Han hadde da vel heller tatt ipoden din, om han skulle ta noe. Ikke beskyld eller mistro ham for noe. Gå heller ut fra at han er uskyldig, så får du bli skuffa om det motsatte skulle vise seg. Plutselig dukker ringen opp igjen, også har (de sagte eller usagte) beskyldningene ødelagt forholdet dere imellom for alltid. Ikke noe vindu som stod oppe så en glitterglad skjære kan ha nappa den med seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2008 #134 Del Skrevet 12. mars 2008 rINGEN LIGGER LIKE VED STEREOANLEGGET DITT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fami Skrevet 12. mars 2008 #135 Del Skrevet 12. mars 2008 Har ikke lest absolutt hele tråden, men har du lett i sluken til dusjen, vasken, kjøkkenvasken osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2008 #136 Del Skrevet 12. mars 2008 Nei Samboer har snakket med sønnen, og han tror ikke han har tatt den. Selvfølgelig snakket de sammen mens jeg var på jobb, så jeg fikk ikke sett reaksjonene hans, derfor er jeg ikke helt sikker enda... Vet at samboer er litt "godtroende" når det kommer til slike ting, men jeg forstår godt at han ikke vil tro at hans egen sønn har stjålet noe som helst... Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre... Er vel bare å innse at jeg ikke ser den igjen Et lite håp inni meg da om at den plutselig dukker opp når jeg minst aner det Ikke nok med at jeg mister en diamantring til flere tusen, fikk bot på bussen også fordi kortet mitt var gått ut Trodde det gikk ut dagen etter jeg, men neida, ingen nåde å få heller, så nå sitter jeg her med en bot på 900 kroner Livet er ikke rettferdig nei :gråte: 900??????????????? Har virkelig sporveien/busselskapet lov til å fastsette størrelsen på slike "bøter" selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 13. mars 2008 #137 Del Skrevet 13. mars 2008 Har ringen eller den som er skyldig blitt funnet da, ts? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #138 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg tenkte det samme! Er dette ringen som du har savnet? Løfter denne tråden litt opp igjen. Ja det hadde vært noe! Min ring var nok ikke verdt mer enn 3000 kr (prismessig). Takk for tipset uansett, men ringen befant seg nok i Oslo når den forsvant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #139 Del Skrevet 19. mars 2008 Det er helt sikkert ikke stesønnen din som har tatt den. Han hadde da vel heller tatt ipoden din, om han skulle ta noe. Ikke beskyld eller mistro ham for noe. Gå heller ut fra at han er uskyldig, så får du bli skuffa om det motsatte skulle vise seg. Plutselig dukker ringen opp igjen, også har (de sagte eller usagte) beskyldningene ødelagt forholdet dere imellom for alltid. Ikke noe vindu som stod oppe så en glitterglad skjære kan ha nappa den med seg? Vi har ikke anklaget han for noen ting, samboer har pratet med han om at ringen er borte, og at vi kommer til å lete til vi finner den. Mest gjort ihåp om at han skulle få dårlig samvittighet og inrømme det dersom han skulle ha tatt den. Vi bor i første etasje, og kan ikke ha vinduet mer oppe en en liten glipe for å få inn noe luft, så tror ikke noen fugl kan ha vært på ringjakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #140 Del Skrevet 19. mars 2008 rINGEN LIGGER LIKE VED STEREOANLEGGET DITT Hmm, har sjekka der, men ser ut som om jeg må sjekke en gang til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå