Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2008 #61 Del Skrevet 24. januar 2008 Har du sjekket lofilteret på vaskemaskinen og tørketrommelen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gunda_* Skrevet 25. januar 2008 #62 Del Skrevet 25. januar 2008 Var det et gullarmbånd med masse små hjerter? Nei det var et smalt lenkearmbånd, men det er faktisk viktigere med emaljearmbåndet, det er av sølv og har emaljerte bilder av isbjørn, midnattsol m.m. - og mangler en "festering", og farfaren min har derfor brukt en ståltråd i stedet... farmor fikk det en gang av farfar tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madre Mia Skrevet 25. januar 2008 #63 Del Skrevet 25. januar 2008 Har ikke let trådene og vet ikke om noen har foreslått at den kan ligge mellom sidene i en bok eller et blad. Der fant jeg øredobben min. Hadde lest blad på senga og tatt av meg øredobbene etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #64 Del Skrevet 26. januar 2008 Har ikke let trådene og vet ikke om noen har foreslått at den kan ligge mellom sidene i en bok eller et blad. Der fant jeg øredobben min. Hadde lest blad på senga og tatt av meg øredobbene etterpå. Har vært i bøkene og bladene på soverommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 26. januar 2008 #65 Del Skrevet 26. januar 2008 Leker dere "tampen brenner"? Herregud, så mye tull som engasjerer folk....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillebøll Skrevet 26. januar 2008 #66 Del Skrevet 26. januar 2008 Blant kasserollene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synsk 2 Skrevet 26. januar 2008 #67 Del Skrevet 26. januar 2008 Når jeg ser på nicket ditt, får jeg av en eller annen grunn opp en tøffel. kanskje ringen er i eller attmed en tøffel. Trenger ikke være din tøffel, ligner mer på an mannstøffel faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #68 Del Skrevet 26. januar 2008 Leker dere "tampen brenner"? Herregud, så mye tull som engasjerer folk....... Hvis du hadde tatt deg et par sek til å lese hva jeg skrev i første innlegg så hadde du forstått at dette ikke er en lek, men at jeg faktisk har mistet min dyrebare diamantring. Ta deg tid til å lese før du slenger ut slike kommentarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 26. januar 2008 #69 Del Skrevet 26. januar 2008 Hvis du hadde tatt deg et par sek til å lese hva jeg skrev i første innlegg så hadde du forstått at dette ikke er en lek, men at jeg faktisk har mistet min dyrebare diamantring. Ta deg tid til å lese før du slenger ut slike kommentarer. Og så tror du folk som sitter på "Kvinneforum", skal "se" hvor du har lagt fra deg ringen??? Fjols! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madre Mia Skrevet 26. januar 2008 #70 Del Skrevet 26. januar 2008 Herregud, så mye tull som engasjerer folk....... Synes nå du også er temmelig engasjert, jeg. Jeg venter i spenning, har du TS funnet din dyrebare diamantring? Jeg hadde lagt mine ringer i vinduskarmen på badet igår mens jeg dusjet. Og da kom jeg til å tenke på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #71 Del Skrevet 26. januar 2008 Og så tror du folk som sitter på "Kvinneforum", skal "se" hvor du har lagt fra deg ringen??? Fjols! Jeg har da ikke sagt at folk skal "se" hvor ringen min er, jeg ba simpelten om hjelp til å tenke på steder som ringen muligens kunne være. Når man har mistet noe som betyr mye for en, så er det ikke alltid man tenker helt klart. Jeg spurte om folk som kanskje har vært i samme situasjon kunne bidra med forslag til hvor den muligens kunne være. Vil du ikke hjelpe meg, så la vær! Finn deg et annet sted å slenge ut slike kommentarer. Du vet, det er ikke alle diskusjoner her inne som du trenger å stikke nesa di oppi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #72 Del Skrevet 26. januar 2008 Synes nå du også er temmelig engasjert, jeg. Jeg venter i spenning, har du TS funnet din dyrebare diamantring? Jeg hadde lagt mine ringer i vinduskarmen på badet igår mens jeg dusjet. Og da kom jeg til å tenke på deg. Nei, jeg har dessverre ikke funnet den Men det som ikke er tatt kommer til rette som mamma sier Klarer liksom ikke helt å tenke at den er borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ponine Skrevet 27. januar 2008 #73 Del Skrevet 27. januar 2008 Du har ikke tatt den av deg på trening eller noe? Og så lagt den i treningsbuksa, ytterjakke e.l? Eller rett og slett lagt den fra deg i garderoben? Kunne vært en idè å høre i resepsjonen hvis du har vært i treningsstudio eller svømmehall osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #74 Del Skrevet 27. januar 2008 Du har ikke tatt den av deg på trening eller noe? Og så lagt den i treningsbuksa, ytterjakke e.l? Eller rett og slett lagt den fra deg i garderoben? Kunne vært en idè å høre i resepsjonen hvis du har vært i treningsstudio eller svømmehall osv. Nei, går ikke på treningsstudio (enda) eller svømmehall... Hvertfall ikke vært der de sisre ukene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #75 Del Skrevet 27. januar 2008 Vil bare si TUSEN TAKK til alle som har kommet med forslag til hvor den kan være. Synes det er veldig koselig at dere har lyst til å hjelpe meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2008 #76 Del Skrevet 27. januar 2008 Hej Jeg har faktiskt også misted min forlovelsesring i fredags, har ledt alle steder som tosset, men kan ikke finde den :-( Håber du finder din ring og jeg min :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 28. januar 2008 #77 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Er du sikker du ikke har hatt den på jobb for en eller annen grunn? Eller hjemme - hva har du gjort som kan ha betydd at du måtte ta av ringen. Kanskje prøv å tenke på selve handlingen, å ta av ringen, ikke bare stedet det skulle være? Det hjelper ofte meg. Hvis du er sikkert at det var sist på nattbordet, da må det virkelig være rundt der, ellers har det fått 'bein' og gått vekk, og da er slaget dessverre tapt. Endret 28. januar 2008 av mrs_bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #78 Del Skrevet 28. januar 2008 Er du sikker du ikke har hatt den på jobb for en eller annen grunn? Eller hjemme - hva har du gjort som kan ha betydd at du måtte ta av ringen. Kanskje prøv å tenke på selve handlingen, å ta av ringen, ikke bare stedet det skulle være? Det hjelper ofte meg. Hvis du er sikkert at det var sist på nattbordet, da må det virkelig være rundt der, ellers har det fått 'bein' og gått vekk, og da er slaget dessverre tapt. Jeg er sikker på at jeg ikke har tatt den med på jobb. Jeg bruker hansker hele dagen, og skifter dem ganske ofte så derfor er jeg redd ringen skal gå med hansken når jeg river av meg de gamle. Derfor bruker jeg ikke smykker på jobb. Hjemme, ting jeg ville gjort som betyr at jeg måtte tatt av meg ringen måtte være at jeg skulle dusje (selv om jeg ikke pleier å ta på meg ringen før etter jeg har dusjet), farget håret til samboeren min (noe vi ikke har gjort siden jul) eller rett og slett bare fordi jeg av og til blir så hoven i fingrene at det er ubehagelig å ha på ringer. Tar jeg dem av så legger jeg den enten på nattbordet, eller i toalettveska mi på badet. Jeg legger dem ingen andre steder (ikke midlertidig engang) fordi jeg vet at de vil forsvinne. Jeg har 2 ringer som jeg bruker sammen, det er diamantringen som er borte, og en annen ring jeg fikk av samboeren min. Jeg har i det siste kun brukt diamantringen, så den andre har ligget i en liten sort toalettveske som jeg har smykker i. Diamantringen har ligget på nattbordet sammen med diamantsmykket og klokka mi. Jeg er sikker på at jeg så den noen dager før den forsvant og da lå den på nattbordet. Det var dette "bildet" jeg hadde i hodet da jeg tenkte jeg skulle ta den på fordi det var så lenge siden jeg hadde brukt den. Hele soverommet er endevendt, hver krik og krok. Det som kan ha skjedd er at den har fallt på gulvet, og bikkja har funnet den og lagt den et annet sted i leiligheten. Vi har vært på de fleste steder som den kan ligge. På badet, under og i vaskemaskinen, under sofaen i stua, mellom putene, under tepper, under andre møbler. Det begynner nesten mer og mer å se ut som om noen har tatt den. Jeg kan bare ikke forstå hvem det skal være :-/ Hverken samboer eller jeg har hatt besøk av venner i den perioden som den må ha forsvunnet. Samboer hadde besøk av sin eldste sønn den helgen, men jeg kan aldri tenke meg at han har tatt den. Men siden det kun er vi 3 som har vært her, så høres det hele så merkelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sherlock Skrevet 28. januar 2008 #79 Del Skrevet 28. januar 2008 Det er vel snart på tide å innse at det er sønnen til samboern din som har tatt den. Problemet ditt er at du ikke kan bevise det, og at det vil skape svært dårlig stemning i familien hvis du beskylder ham for det. Derfor er det best å bare innse at ringen er tapt for evig og alltid. Han har sikkert bytta den med en 10-pakning Prince Mild. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 28. januar 2008 #80 Del Skrevet 28. januar 2008 Ja da, så langt det finnes firebeinte trøbbelmakere i huset, hadde jeg ikke være for rask til å peke finger mot sønnen til samboer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå