Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Et skudd i mørket: Men kan samboeren din ha tatt den for å ha størrelsen til en annen ring, en forlovelsesring kanskje? :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest_en
Skrevet

Sjekk alle lommer på inner og yttertøy!

Og vesker,

sminkepung,

der du oppbevarer de andre smykkene dine,

kjøleskapet ;)

hyller og andre steder det er lett å legge fra seg ting "midlertidig"

Sjekk bilen! (hvis du har da..)

Skrevet

Han er 15 (blir 16) :)

Skrevet
Et skudd i mørket: Men kan samboeren din ha tatt den for å ha størrelsen til en annen ring, en forlovelsesring kanskje? :sjarmor:

Hi hi, ja det er lov å håpe :ler:

Nei det tviler jeg sterkt på, fikk en ring av han til bursdagen min så han har allerede størrelsen :sukk:

Skrevet
Sjekk alle lommer på inner og yttertøy!

Og vesker,

sminkepung,

der du oppbevarer de andre smykkene dine,

kjøleskapet ;)

hyller og andre steder det er lett å legge fra seg ting "midlertidig"

Sjekk bilen! (hvis du har da..)

Har sjekket alle de stedene (utenom kjøleskapet da :P)

Jaja, leiligheten får seg hvertfall en god opprydding (aldri så galt at det ikke er godt for noe :sjenert: )

Gjest Korrekt
Skrevet
Han er 15 (blir 16) :)

Er han typen til å stjele?

Jeg ser bare på alle alternativer så derfor spør jeg! Stygg tanke men hvorfor ikke?

Kanskje den er på badet.Du tok den av deg når du skulle dusje eller bade!

Skrevet

Nei, det er han ikke :) Veldig stille av seg, så det er noe av det siste jeg kunne tenke meg :) Men er den ikke er så vet jeg ikke helt hva jeg skal tro :-/ Den kan jo ikke gå ut av seg selv :-/

Skrevet
Ring noen som er synske.

Har du noen å anbefale? :jepp:

Skrevet

Nei dessverre.

Faren min kjente en eldre dame som var synsk, og hun hjalp ham med å finne en forsvunnet lommebok en gang. Faktisk så fungerte hun visst som et slags orakel i familien sin. Nevøen hennes har fortalt meg at de aldri gadd å lete etter noe om det ble borte, de "ringte bare tante". :-D

Men hun er dessverre død for mange år siden nå.

Skrevet

Jeg føler virkelig med deg. Selv har jeg mistet et vakkert gullarmbånd arvet fra farmor og en verdifull gammel gullmedaljong arvet fra mormor. Jeg mistet det i huset jeg bor i nå men har aldri funnet dem igjen. Det er 7 år siden, og jeg undrer meg stadig hvor de tok veien. Blir lei meg hver gang jeg tenker på det. Men en eller annen plass i verden finnes de.

Lykke til med letinga.

Ps! Kan du si fra om du kontakter noen som er synsk og som hjelper deg til å finne det?

Skrevet

Ja nå er de fleste steder i leiligheten endevent uten hell :( Fant noen papirer jeg leita etter da, på et sted jeg absolutt ikke trodde jeg hadde lagt dem :sjenert:

Jeg vet hvertfall helt sikkert at jeg aldri tar den av meg når jeg er ute (i fare for å miste/glemme den) så da MÅ den være i leiligheten om den da ikke har fått hjelp til å komme seg ut :kjefte:

Er litt skeptisk til å ringe synske, tenker jo liksom litt av hvert om dem :sjenert: I tillegg så koster det jo litt. Men leter en dag eller to til, jeg er sykemeldt så får litt mer tid til å lete nå :) Skal prøve å kikke litt på nettet om det er noen som har noen synske å anbefale :)

Jeg ska avlegge rapport om hvordan den synske er ;) hehe

Btw, hvordan gjør man det når man kontakter noen som er synske. Presenterer man seg med navn og problem, eller er det meningen at den synske skal "gjette" seg til det? Er helt grønn på slikt jeg :sjenert:

Skrevet

Har du lett under nattbordet og bak skuffene i det? Eller mellom nattbordet og veggen?

Skrevet
Har du lett under nattbordet og bak skuffene i det? Eller mellom nattbordet og veggen?

Har løftet opp nattbordet og sett under det. Ingenting :(

Har plukket hele sengen fra hverandre, heller ingenting :(

Skrevet

Skittentøysdunken?

Under dusjkabinettet?

Det er kjempetrist når man mister smykker man er glad i,håper ringen dukker opp!

Skrevet
Skittentøysdunken?

Under dusjkabinettet?

Jepp, uten hell :(

Gjest Fëawen
Skrevet

- i en bukse/ jakke lomme? Brukte du fin klær i helgen?

- i lommeboka (mynt lomma) / veska? Kanskje du brukte en veske du ikke pleier å bruke i helga?

- mellom rammen og madrassen på senga?

- hengt på en knagg/ krok?

- i badekåpa?

- på gulvet på badet?

- i en vinduskarm?

Håper du finner den!

Skrevet

Har du luftet rommet med vinduet helt åpent før du mistet ringen? Det finnes jo enkelte fulgler som liker ting som glitrer..... Selv om det høres utrolig ut.

Skrevet
Jeg trenger hjelp!

Jeg kan ikke finne diamantringen som jeg fikk av mamma til 18 års dagen min! :gråte:

Jeg har leita høyt og lavt og vet ikke helt lengre hvor jeg skal leite :-/

Noen som vet om noen typiske steder den kan ha gjemt seg? Som typisk har vært i samme situasjon og til slutt funnet den på et helt merkelig sted. Jeg er nesten 100% sikker på at den lå på nattbordet mitt, men der ligger den altså ikke nå :sukk:

Årh, jeg er så sint på meg selv! :kjefte: Jeg kan bare ikke ha mistet den!

Du har en rødaktig sofa, en toseter. Den ligger mellom putene :-)

Skrevet
Jeg føler virkelig med deg. Selv har jeg mistet et vakkert gullarmbånd arvet fra farmor og en verdifull gammel gullmedaljong arvet fra mormor. Jeg mistet det i huset jeg bor i nå men har aldri funnet dem igjen. Det er 7 år siden, og jeg undrer meg stadig hvor de tok veien. Blir lei meg hver gang jeg tenker på det. Men en eller annen plass i verden finnes de.

Lykke til med letinga.

Ps! Kan du si fra om du kontakter noen som er synsk og som hjelper deg til å finne det?

Gullarmbåndet ligger i en liten skuff. Har du et gammelt møbel med små skuffer? Det ligger i en skuff på høyre side, høyt oppe på møbelet.

Gullmedaljongen er i gulvhøyde eller rett under gulvet, trolig har den sklidd ned og kilt seg fast bark lista/mellom treverket. Den ha sklidd ned fra der du brukte å legge den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...