Gå til innhold

Andre steder enn senga..?

Fremhevede innlegg

Gjest veldig utlogget
Skrevet

Senga er grei nok den :sengekos: , og kjøkkenbenken, trappa og stuebordet også... Men hva med ute? Er det noen av dere som har hatt kjappiser sånn nesten in public..? I skogen, på et offentlig toalett eller i et prøverom? Høres litt pirrende ut.....

Videoannonse
Annonse
Gjest prestekrage
Skrevet

I skogen, på stranda, på fjellet, i bilen på en parkeringsplass, på bilen på en parkeringsplass, i ett svømmebasseng, på do på ett utested....

Ahhhh, nyforelska kåte fjortis med rykende ferskt førerkort...

(noen år siden nå ja.....)

Gjest puselabb
Skrevet

Vi har ikke hatt sex så mange steder ute egentlig, det tror jeg vi må prøve mer... Men de nesten in public-stedene vi har gjort det er i bilen på en parkeringsplass og på et offentlig toalett.

Skrevet

Bil er veldig undervurdert, sier nå jeg :fnise:

I skogen fører gjerne med seg jæsklig mye myggstikk....

Gjest prestekrage
Skrevet

Må se ann årstiden vettu Suzi!

(men ellers ganske morsomt å forklare dersom du går å klør deg på rompa dagen etterpå da.....)

Skrevet
Må se ann årstiden vettu Suzi!

(men ellers ganske morsomt å forklare dersom du går å klør deg på rompa dagen etterpå da.....)

:fnise:

Det er så kaldt når det ikke er mygg!

Gjest scruella
Skrevet

I skibakken, på bussen, i bilen, toalett på kjøpesenter, andre offentlige toaletter, i skogen, boblebad i badeland, på bryggekanten, skjæra, stranda.. ja, tror det var det.. hehe :sjenert:

Skrevet

Har ikke så mye å "skryte" av, det eneste er en gang på et handicaptoalett på en kino. :popcorn:

Skrevet

Toalett på flere flyplasser, toalett på ferge, toalett på utested, toalett på fest hos kompis (må man så må man..), i bil langs veien, i skogen, stående midt på stranda (det var mørkt da..), på kontoret til kjæresten etter arbeidstid. Det var det jeg kom på i farta iallefall.

Skrevet

I bil, i skogen, i vannet (utendørs) deeeeilig....Bak en butikk i byen(på kveldstid), på stranda......Det var visst det....

Gjest Korrekt
Skrevet
Senga er grei nok den :sengekos: , og kjøkkenbenken, trappa og stuebordet også... Men hva med ute? Er det noen av dere som har hatt kjappiser sånn nesten in public..? I skogen, på et offentlig toalett eller i et prøverom? Høres litt pirrende ut.....

Tenker du på med fast partner eller en tilfeldig?

Du skriver ingenting om det så jeg er høfflig å spørr.

Skrevet

Vel, det er jo for at det er pirrende å ha sex andre plasser enn senga :lur:

Gjest veldig utlogget
Skrevet
Tenker du på med fast partner eller en tilfeldig?

Du skriver ingenting om det så jeg er høfflig å spørr.

Jeg er godt gift jeg da, og vi har et flott sexliv allerede! :humpe: Men litt nytt krydder og nye ideer er jo bare fint... Å overraske hverandre er pirrende...

Skrevet

Bak kiosken på Norway cup, russebuss :sjenert:, badeland, offentlig toaletter og i hagen...

Skrevet

Bilen ble ofte brukt hos meg og ex, boblebadet<3, syden på et berg der, og skogen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...