Gjest veldig utlogget Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Senga er grei nok den , og kjøkkenbenken, trappa og stuebordet også... Men hva med ute? Er det noen av dere som har hatt kjappiser sånn nesten in public..? I skogen, på et offentlig toalett eller i et prøverom? Høres litt pirrende ut.....
Gjest prestekrage Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 I skogen, på stranda, på fjellet, i bilen på en parkeringsplass, på bilen på en parkeringsplass, i ett svømmebasseng, på do på ett utested.... Ahhhh, nyforelska kåte fjortis med rykende ferskt førerkort... (noen år siden nå ja.....)
Gjest puselabb Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Vi har ikke hatt sex så mange steder ute egentlig, det tror jeg vi må prøve mer... Men de nesten in public-stedene vi har gjort det er i bilen på en parkeringsplass og på et offentlig toalett.
Suzy Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Bil er veldig undervurdert, sier nå jeg I skogen fører gjerne med seg jæsklig mye myggstikk....
Gjest prestekrage Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Må se ann årstiden vettu Suzi! (men ellers ganske morsomt å forklare dersom du går å klør deg på rompa dagen etterpå da.....)
Suzy Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Må se ann årstiden vettu Suzi! (men ellers ganske morsomt å forklare dersom du går å klør deg på rompa dagen etterpå da.....) Det er så kaldt når det ikke er mygg!
Gjest scruella Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 I skibakken, på bussen, i bilen, toalett på kjøpesenter, andre offentlige toaletter, i skogen, boblebad i badeland, på bryggekanten, skjæra, stranda.. ja, tror det var det.. hehe
Gjest Dolce Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 Har ikke så mye å "skryte" av, det eneste er en gang på et handicaptoalett på en kino.
Valnøtt Skrevet 18. januar 2008 #9 Skrevet 18. januar 2008 Toalett på flere flyplasser, toalett på ferge, toalett på utested, toalett på fest hos kompis (må man så må man..), i bil langs veien, i skogen, stående midt på stranda (det var mørkt da..), på kontoret til kjæresten etter arbeidstid. Det var det jeg kom på i farta iallefall.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2008 #10 Skrevet 18. januar 2008 I bil, i skogen, i vannet (utendørs) deeeeilig....Bak en butikk i byen(på kveldstid), på stranda......Det var visst det....
Gjest Korrekt Skrevet 18. januar 2008 #11 Skrevet 18. januar 2008 Senga er grei nok den , og kjøkkenbenken, trappa og stuebordet også... Men hva med ute? Er det noen av dere som har hatt kjappiser sånn nesten in public..? I skogen, på et offentlig toalett eller i et prøverom? Høres litt pirrende ut..... Tenker du på med fast partner eller en tilfeldig? Du skriver ingenting om det så jeg er høfflig å spørr.
Gjest fami Skrevet 18. januar 2008 #12 Skrevet 18. januar 2008 Vel, det er jo for at det er pirrende å ha sex andre plasser enn senga
Gjest veldig utlogget Skrevet 18. januar 2008 #13 Skrevet 18. januar 2008 Tenker du på med fast partner eller en tilfeldig? Du skriver ingenting om det så jeg er høfflig å spørr. Jeg er godt gift jeg da, og vi har et flott sexliv allerede! Men litt nytt krydder og nye ideer er jo bare fint... Å overraske hverandre er pirrende...
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2008 #14 Skrevet 18. januar 2008 Bak kiosken på Norway cup, russebuss , badeland, offentlig toaletter og i hagen...
trine19 Skrevet 18. januar 2008 #15 Skrevet 18. januar 2008 Bilen ble ofte brukt hos meg og ex, boblebadet<3, syden på et berg der, og skogen:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå