Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Det finnes forskjellige tråder her inne om dagens måltider. Jeg håper dere blir med på denne tråden om hvilke "fem om dagen" dere spiser. Blir det ikke helt fem, så bli med likevel og la deg inspirere. Så langt har jeg spist en mandarin i tillegg til brødskive til frokost, en banan i tillegg til brødskive til lunsj og to gulrøtter som mellommåltid. Middagen tar vi på sparket i dag, men det blir salat fra pose, noen små tomater, litt agurk og paprika som tilbehør.
Frøken Freken Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har spist mango, det blir kiwi og banan etterpå, og middagen i dag er taco, så da blir det litt grønnsaker der:)
Rainbow Brite Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Det finnes allerede en ganske lang tråd om dette, kan ikke moddene lime sammen trådene eller noe? I dag: Manajuice Purre Epler Agurk, rosenkål, blomkål, gulrøtter, limabønner Sikkert noe til kvelds senere
Gjest Badiane Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 (endret) Grapefrukt Mango Løk Tomater Paprika Avocado Salatblader Edit: Pluss svarte bønner, hvis det teller. Endret 18. januar 2008 av Badiane
Gjest pirjo Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 I dag er det blitt et glass appelsinjuice, et eple, en banan og to mandariner. Ja, og agurk på osten også, da jeg tenker meg om.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 hm.. i dag er det et granateple, litt agurk, tomat, salat, mais, løk til middagen, og noen porsjoner av fruktsalat : litchi, eple, plommer, bananer, druer jordbær..
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 eple, appelsin, banan, mais, ruccola, tomat, agurk, klementin, purre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå