Gå til innhold

Mac den store lastebilen fra Cars

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til jul fikk sønnen min Mac fra Cars fra oss. Dette var det han ønsket seg. Den kostet 600,- noe jeg syns er ganske mye for en stor plastlastebil. Regnet da med at dette var en leke av god kvalitet og fin og leke med.

Men der hadde jeg feil, makan til skrangplast leke skal man lete lenge etter. Den har ikke gått i stykker men den er jo bare så lealøs overalt og det er umulig og legge den samme uten at den går fra hverandre. Tar du i den står du med alle delene i hendene og så må man pusle den sammen igjen.

Noen andre som har lignede opplevelser med denne bilen, eller har jeg kanskje vært uheldig og fått en bil som det er noe feil med?

Må legge til at vi har ikke vært uforsiktige med den og den har vært leket pent med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Junior fikk også denne bilen til jul og leker med den hver dag.

Er enig i at den kan virke noe lealøs, men har ikke tenkt på at den er skranglete eller av dårlig kvalitet. Når det gjelder å sette den sammen så aner jeg faktisk ikke. Tror ikke den har vært sammen en gang siden den ble pakket opp, jeg...

Jeg er iallefall veldig fornøyd og det er junior også!

Skrevet

Mac var det gutten min ønsket seg aller mest til jul, og vi kjøpte den til han. Men den er akkurat som du beskriver, så både vi og gutten er skuffet! Han kjefter og smeller hver gang han leker med den fordi den faller fra hverandre. Kjedelig å kjøpe noe som han ønsket seg så veldig, og så er kvaliteten så dårlig!!

Gjest Mayamor
Skrevet

Har ikke denne, men opplevde det samme med båter fra Elias. Trist at de tenker mere på penger enn å lage kvalitet av spinn of produkter. De kunne heller laget "Fisher Price kvalitet" og heller lagt på noen kroner i prisen om det så skulle være; for dette blir bare bruk og kast av. :sjenert:

Skrevet

Jeg synes leker generelt har fått dårligere kvalitet med årene. Da jeg var lita var det da i det minste kvalitetsleker! De tålte mye mer den gangen synes jeg. Nå tenker produsentene bare på å håve inn penger.

Gjest Mayamor
Skrevet

Det finnes en del kvalitetsleker, men de koster mer enn skvipet. Jeg legger mer i lekene i utgangspunktet og har heller færre leker; men det hjelper lite når barna viiiiirkelig ønsker seg en Elias båt og den kun er å få tak i som kip kvalitet. Fisher Price, Little Tikes, Brio etc er gode kvalitetsleker - ser at leker i disse merkene er hele selv etter å ha vært igjennom 5 barn. ;)

Skrevet

For det meste så leker sønnen min med lego og dette er jo super kvalitet. Så vi er vel kanskje vant med denne kvaliteten på leker. Denne Mac bilen syns jeg var veldig dyr og hadde håpet på at den skulle bra. For når man sammenligner lego med Mac i pris så kommer det ganske likt ut syns jeg.

Skrevet

Helt enig, sinnsykt dårlig kvalitet!! Utrolig kjedelig:-(

Skrevet

Sønnen min fikk også denne bilen til jul, og jeg er helt enig med denne. Den har bare skapt frustrasjoner og jeg har ryddet den vekk. Han har ikke lekt med den en gang, den har bare ligget åpen og slengt siden den ble pakket opp, da ingen av oss har skjønt greia med den. For noe dritt. Man burde nesten klage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...