Wonders Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Hva kjøper man? Gaven skal jo vare lenge! Og være seriøs. Han jobber Forsvaret og er glad i friluftsliv. Bor i byen m dama si... Jeg har grublet lenge! Tenkte at alle skulle spleise på bunad, emn det har ikke blitt noe av...Nå er det ikke lenge til den store dagen, Hjelp! Hva vil gutta EGENTLIG HA??? Når de blir 30!
Mini_me Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Hva med et gavekort på et galleri? Så kan han kjøpe seg et bilde selv. Det er jo litt vanskelig dette med kunst, smaken er jo så forskjellig. Men et bilde varer jo alltid.. - ellers ville jeg sagt fiskeutstyr, bøker etc.. men det varer jo ikke evig..
Gjest Korrekt Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 (endret) Hva kjøper man? Gaven skal jo vare lenge! Og være seriøs. Han jobber Forsvaret og er glad i friluftsliv. Bor i byen m dama si... Jeg har grublet lenge! Tenkte at alle skulle spleise på bunad, emn det har ikke blitt noe av...Nå er det ikke lenge til den store dagen, ! Jeg leste kun overskriften og tenkte med engang at bunad hadde vært supert! Så leser jeg at du hadde tenkt tanken selv! *skummelt* Er han godt etablert? Hva trenger han da? Hva liker han? Endret 18. januar 2008 av Korrekt
Wonders Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2008 (endret) Han er sambor på 4. eller 5. året. Hva har dere gitt til deres? Venner osv? 30 år er jo stort da! Jeg tenker rundt 1500 kr... Han leser ikke bøker. Liker ikke kunst. Ikke opptatt av luksus, stillferdig og glad ung mann... Han ER glad i vin, og aquvit(el åssen man staver det) Koster det mye for en vin el noe i årgangen han ble født? Er det en riktig tankegang? Noen som har no peil her? Endret 6. februar 2008 av Wonders 1
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Til min brors 30-årsdag ga jeg ham et innrammet bilde av meg selv og ham.Et koselig sommerfotografi fra barndommen hvor han bærer meg på ryggen Spanderte litt ekstra på å få bildet forstørret opp,og for å få en stilig ramme til,som jeg visste passet til interiøret i han og samboerens hus.Vi er bare to søsken,og det finnes få bilder av oss fra den tiden,så han ble kjempeglad for det
Wonders Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2008 Det var nydelig gave, sikkert noe godt å gi bort, og å få. Har noen flere gaver dere har gitt bort til mann 30? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå