Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ute etter ei olabukse som er ganske smal nederst slik at den passer nedi støvlettene. Men jeg har litt lår og rumpe så den kan ikke være for smal der.

I tillegg liker jeg ikke lave bukser, heller litt middels midje.

Noen som har tips til en slik bukse?

Takknemlig for hjelp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Squin fra HM passer godt til meg. Jeg har også litt rumpe og lår, og er høy. Den er helt smal i bena. Ikke høy i livet, men ikke veldig lav heller (jeg fikser ikke bukser som er så lave at jeg ikke kan sette meg på huk). Den kan kjøpes på nett også.

Skrevet

Jeg har en bukse fra Sand som passer beskrivelsen.

Skrevet

Jeg har også en Squin-bukse fra HM, men den er da virkelig veldig lav i livet! Egentlig ville jeg også hatt en som var noe høyere (modellen som heter Original er passelig, men den er videre i bena og sitter merkelig rundt knærne på meg), men jeg har lett og lett og lett, og til slutt var jeg så lei at jeg bare kjøpte denne. Den sitter knallbra over rumpe og lår (som jeg også har en del av, ja), men jeg må heise den opp litt hver gang jeg setter meg, ellers tyter jo hele rumpa ut. :forvirret:

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg er også ute etter ny olabukse.

Har prøvd Sqin og den var passe i liv og lår og legg, men utrolig stygg på meg bak.

Jeg vil ha fin rumpe i buksa også! :ler:

Skrevet

Jeg er nøgd med Lee sine bukser. Jeg har litt ekstra på lår og rumpe og Lee sine bukser sitter pent på meg.

Gjest Gjest_Tone_*
Skrevet

Da må du prøve Armani jeans, modell J05, den er akkurat som du beskriver

Skrevet
Da må du prøve Armani jeans, modell J05, den er akkurat som du beskriver

Hvor får man kjøpt de?

Skrevet

Takk for tips. Skal på shopping til uka og se etter de buksene dere foreslår.

Men hvor får jeg kjøpt Armani og Tiger jeans?

Skrevet

Vivikes har også en den fine modeller som er i den fassongen du ønsker. Ganske rimlige er de også.

Gjest Morgan le Fay
Skrevet
Jeg foreslår Levis 545.

Hva slags modell er det? Den finnes ikke i mitt Levi's-repertoar? Enlighten me? :)

Skrevet (endret)
Hva slags modell er det? Den finnes ikke i mitt Levi's-repertoar? Enlighten me? :)

...og når ble du så dårlig til å bildegoogle :ler:?

Levis 545 - den finnes også med bootcut. Det står at den er "low-rise", men jeg oppplever den ikke som spesielt lav i livet.

Men de selger den kanskje ikke i Norge :klø: ?

Endret av junia
Gjest Morgan le Fay
Skrevet (endret)
...og når ble du så dårlig til å bildegoogle :ler:?

Levis 545 - den finnes også med bootcut. Det står at den er "low-rise", men jeg oppplever den ikke som spesielt lav i livet.

Men de selger den kanskje ikke i Norge :klø: ?

Hvorfor skal jeg bildegoogle, når jeg kan lure deg til å gjøre det for meg? :engel:

Den likner forresten ekstremt på den europeiske 571-modellen fra samme merke.

Endret av Morgan le Fay
Skrevet (endret)
Hvorfor skal jeg bildegoogle, når jeg kan lure deg til å gjøre det for meg? :engel:

Den likner forresten ekstremt på den europeiske 571-modellen fra samme merke.

Hm. Naiv og lettlurt, det er det jeg er.

Ikke ulik 571, nei. Men prisforskjellen er stor, gitt. Ikke uten grunn at jeg alltid kjøper jeans fra USA.

Endret av junia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...