Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Snøffelgruff
Skrevet

Vi har blitt enige om å skaffe litt hjelp til renholdet hver 14.dag. Her vi bor er det visstnok bare CityMaid som tar hvite oppdrag. Problemet er bare at jeg er litt skeptisk til firmaet etter de reportasjene på "TV2 hjelper deg".

Har noen positive erfaringer med CM?

Vet noen ca hvor dyrt det er? Leiligheten min er på 100 m2, og jeg vil ha vanslig støvsuging, gulvask, vask av lite bad og støvtørking.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå kan ikke jeg snakke om hele CityMaid, men jeg har en venninne som jobbet der mens hun studerte... og det var visst ikke noe særlig. Dårlig kvalitet på vaskingen - selvfølgelig alt etter hvem som fikk oppdraget. Enkelte tok seg visstnok til rette hjemme hos folk, men det er jo ikke selve CityMaids feil.

Skrevet

Dårlig kvalitet på vaskingen.

Tok seg til rette hjemme hos oss.

Kom ikke til avtalt tid.

Dette er vår erfaring med CityMaid.

Gjest Snøffelgruff
Skrevet

Det virker egentlig som om ganske mange opplever dårlige ting med CM... Takk for hjelpen, jeg skal lete litt rundt etter noen jeg føler jeg kan stole på :)

Skrevet

Jeg jobba i CM i noen måneder for noen år siden. De jeg jobba sammen med gjorde en veldig god jobb. Fikk også mye skryt for min arbeidsinnsats. Alle tok jobben sin alvorlig, og var fullstendig klar over at vi måtte ha kundens fulle tillitt for å ha en jobb å gå til,så den ble aldri misbrukt.

Men der er vel noen råtne egg hos CM som alle andre plasser. Så synd at det er bare de dårlige erfaringene som kommer fram...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...