Gå til innhold

Nettsamfunn - Second life o.l.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har jo hørt om Second life, men vet ikke så mye om hva det egentlig går ut på. Om noen har info, taes det imot med takk! Ellers lurte jeg på om det også finnes andre, lignende steder (helst gratis) der en kan opprette sin egen side.

Hvordan fungerer disse sidene egenlig, og hva kan man gjøre der? Er helst ute etter sider jeg kan bruke som en personlig dagbok, der ingen andre har adgang (med mindre jeg inviterer de da).

blir glad for alle svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei,

Har jo hørt om Second life, men vet ikke så mye om hva det egentlig går ut på. Om noen har info, taes det imot med takk! Ellers lurte jeg på om det også finnes andre, lignende steder (helst gratis) der en kan opprette sin egen side.

Hvordan fungerer disse sidene egenlig, og hva kan man gjøre der? Er helst ute etter sider jeg kan bruke som en personlig dagbok, der ingen andre har adgang (med mindre jeg inviterer de da).

Her har vi på KG et eget lite forum om Second Life :)

Klikk på linken min

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showforum=120

Skrevet
Hei,

Det virker som du er ute etter noe mer tekstbasert og bloggaktig enn Second Life. En egen side med dagbok med mulighet for poster som er helt private, bare for venner eller helt offentlige kan du få f.eks. på LiveJournal. Der er det en mengde undersamfunn for alle tenkelige interesser, og det fungerer mer som et nettsamfunn enn en blogg hvis det er det du har lyst til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...