Gå til innhold

Jeg har ikke forbrenning


belinda

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg sliter, må leve på knekkebrød, ris og kylling for å holde vekta nede. SPiser jeg det jeg kaller normal mat som poteter, brødskiver, ost, ...osv, så går vekta opp med en gang.

Jeg går en del tur, men annen trening blir det lite av pga jeg er student og har utrolig mye å lese.

Noen som har noen gode råd for å få forbrenningen opp? Er temmelig lei knekkebrød og ris nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På www.greteroede.com er det mange oppskrifter på sunn og mager mat.

Jeg har prøvd flere av disse, og mange er veldig gode!

Jeg forstår problemet ditt, men jeg tror det er viktig å tenke over at ikke alle kan være "modell-slanke". Hvis du spiser fornuftig og trener regelmessig, så kan det være at vekta vil øke litt, og at den vil stoppe på et nivå som er "rettere" for deg.

Ikke vet jeg... Jeg jobber med dette sjøl for tida...

Men prøv de oppskiftene. De er som sagt gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også av den typen som legger på meg bare jeg går forbi en sjokolade. :roll:

Den eneste måten jeg klarer å holde vekta under kontroll på, er å spise ofte og sunt samt trene. Treningen er viktig! Når du får mere muskler så øker nemlig forbrenningen. Og du kan ta deg en ekstra runde rundt sjokalden uten å legge på deg. :blunke:

Du har sikkert tid til å trene 30 minutter hver dag? En treningsøkt øker også konsentrasjonsevnen så det kommer ikke til å gå utover lesingen.

Lykke til!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady-M

Det eneste som får fart på forbrenning er trening!!

Husk at ris innheholder en del karbohydrater. Spis protein-rik mat som hvitt kjøtt, fisk, grønnsaker, frukt og rent rødt kjøtt. Det finnes mange spennende sunne matretter, trenger absolutt ikke leve på knekkebrød og ris! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang trening, så kan du jo prøve hjemmetrening.