Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har veldig lyst til å dra til karibien en uke i april/mail, og lurer litt om noen vet hvor det ikke er så innmari dyrt med hotell og å leve? Det varierer jo veldig.. Har funnet en reise til Negril, Jamaica som er ganske billig, $1200 for hele reisen for to personer. Men lurte på om noen hadde andre tips?

Og hvor det er lurt å lete etter billetter om man drar fra USA?

Takk! :)

Skrevet

Vi har bodd på Jamaica i 2 år, og der har de priser for fastboende, og priser for turister. På det meste. Tror det vil bli vanskelig å finne et billig sted i Karibien, de bra stedene har "stjernene" oppdaget, og prisene er deretter. Har vært på Dominikanske Republikk, der er det ok priser (sånn som hjemme), men skal du ha et godt liv der også, så vært forberedt på at det koster.

Cuba kan være et alternativ, men om du kommer deg greit dit fra Statene er jo ikke sikkert.

Fortell oss om du finner et alternativ, hadde vært spennende å høre.

P.s. Negril er forresten et nydelig sted på jord. Er det all-inclusive opphold?

Skrevet

Meg igjen......

Kan dere ikke dra på cruise da? De går jo fra Miami hele tiden, og da får du se litt forskjellig fra øyene. Billig og all mat inkludert. Bare penger til turer og tips.

Skrevet

Hva med Dominikanske Republikk?

Jeg har bodd der i 3 år, og anbefaler øya!!

Og jeg er 100% sikker på at det er billig fra Statene!

Skrevet

Takk for alle svar!

Vi er ikke så innmari cruise mennesker :ler: Nei, er ikke all inclusive, vi har lyst til å spise på lokale restauranter, er liksom litt av sjarmen synes vi :)

Skal sjekke ut den Dominikanske Republikk!

Skrevet

Hvis dere har leilighet, så kan dere jo kjøpe hummer fra lokale fiskere på stranden i Negril. Herlig......

Skrevet

Høres herlig ut! Jeg vil dra nåå!! :ler:

Skrevet

Vel billig og spennende må jeg si Mexico, helt i østspissen av landet ligger det en karibisk øy, Isla Mujeres. Nok den eneste karibiske øya Mexico har.Den er utroligflott med kjempegode dykkemuligheter, der vannet er krystall klart. Man kan da få charter billetter til Cancun og reise uavhengig til denne øya. Den er litt "backpacker" preget så heldighvis har ikke den store turiststrømmen herjet øya.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...