LindaMor Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Hei kan noen fortelle hva jeg å typen må igjennom, for å få hjelp fra lege til å bli gravid? Må vi gjennom undersøkelser eller kan vi gå på noe hormonkur? Er litt frustrert. Vi har prøvd i 4år, jeg mista for 4 år også, så det har vært litt vanskelig. og da sa legen at d var bare å prøve med en gang igjen, vi gjorde d, men her sitter vi uten noen baby enda. Er takknemlig hvis noen kan fortelle litt om dette.
Gjest Gjest_wonnabemomi_* Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Hei kan noen fortelle hva jeg å typen må igjennom, for å få hjelp fra lege til å bli gravid? Må vi gjennom undersøkelser eller kan vi gå på noe hormonkur? Er litt frustrert. Vi har prøvd i 4år, jeg mista for 4 år også, så det har vært litt vanskelig. og da sa legen at d var bare å prøve med en gang igjen, vi gjorde d, men her sitter vi uten noen baby enda. Er takknemlig hvis noen kan fortelle litt om dette.
Gjest Gjest_wonnabemomi_* Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Hei Lindamor! Kjenner meg veldig igjen i fortellingen din! Jeg og min samboer har også prøvd å blitt gravide i mange år, de siste 2 årene har det vært mest intens prøving..uten resultat :gråte: Vi har heller ikke vært på utredning ennå..men nå har jeg bestemt meg for å bestille time til lege for å få undersøkt hvorfor vi ikke blir gravid!Har lest litt om dette med utredning, og tror først begge blir kalt inn til samtale med fastlegen, også videre blir det gynekologisk undersøkelse av kvinnen, og mannen må levere sædprøve.. Vet du om du har eggløsning av deg selv?Normal mens? Jeg har det siste halve året tatt eggløsningstester, men siden min menstruasjon er veldig uregelmessig blir det litt vanskelig da jeg aldri vet når jeg har eggløsning..har iallefall ikke fått positivt resultat på disse testene noen gang! Vet man kan bli satt på hormonkur (f.eks pergotime) om man har sjelden eggløsning.. Det er nok bare å hive seg ut i det, å få bestilt seg time, så man kan få hjelp om det trengs..så kansje blir det en baby på oss også til slutt Lykke til Lindamor, håper det snart går din vei!!
LindaMor Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2008 Hei Jeg vet ikke om jeg har eggløsning, men har ei intens smerte når jeg er midt i mellom to mens. Men så er den ganske så uregelmessig. Men håpe er jo at vi kan få så snart som mulig, d eneste som mangler i livet er en baby. Håper dette går vår vei. Jeg tror vi må få ordna med legetime snart. Lykke til du også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå