**Emma** Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Ja, mener å ha lest et sted at spottingen i dagene før TR er rester fra forige TR. Betyr det at man kan være gravid selv om man spotter i dagene før IKM? Skjønner ikke helt hvordan det kan være rester fra forige mens jeg...
Gjest prøvepar Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Ja, mener å ha lest et sted at spottingen i dagene før TR er rester fra forige TR. Betyr det at man kan være gravid selv om man spotter i dagene før IKM? Skjønner ikke helt hvordan det kan være rester fra forige mens jeg... Har hørt det samme som deg, så ja, du kan spotte selv om du er gravid. Vet ikke om det er vanlig... Les på www.pernille.info Vi har ønsket å prøve i 6 mnd, men har enda ikke fått EL siden jeg har gått på p-sprøyta... Leste dagboka di - spennende!! Hvordan går det?
kira29 Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Hei! Jeg spotter før hver menstruasjon (1-3 dager). Det gjorde jeg også da jeg ble gravid i desember. Spottet 3 dager før IKM, så JA, du kan være gravid selvom du spotter. Vet ikke om det er rester fra forrige mens, synes det høres rart ut. Jeg har lurt på om det er noe med hormonene mine, men det har visst ingen funnet noen sammenheng med. Hormonprøvene mine har vært fine, men jeg mistet 6 uker på vei nå da.... Det er vel et av kroppens mysterier....hehe....men jeg skulle gjerne vært det foruten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå