Gå til innhold

Ikea skal ha en slags pute med en bordplate på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg finner den ikke på nettsidene deres. Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den! Kjøpte den på ikea Furuset og den er genial.. tror du får kjøpt den på alle Ikea sine varehus.

Skrevet

I tillegg til Ikea sin variant av denne "pulten", finnes det også andre modeller ute på markedet. Søk på Minipult og du vil få opp div. nettsteder som har dette. Jeg har hatt min i over 10 år nå og er kjempefornøyd!

Skrevet

Takk :) Nå har jeg skaffet meg IKEA sin og skjønner ikke at jeg ikke har gjort det før

Skrevet

Så smart! Jeg finner den ikke på IKEAs hjemmeside. Noen som gidder å legge en link dit eller vise et bilde av den?

På forhånd takk!

Skrevet

Hva koster denne på Ikea? Den orgiale mini pulten er ganske dyr..

Skrevet

Jeg vil gjerne se link jeg også ;)

Skrevet

Takk :)

Skrevet

Sitter med en slik på fanget nå, fra ikea altså, liker den ja :)

Mannen liker at jeg ikke stenger liftinntaket til pc'n. Også slipper jeg at magen blir så varm også, som den pleide bli, hvilket er en fordel, siden det bor en "leieboer" inni der.

Skrevet

Kunne tenkt meg en sånn jeg også!

Eventuelt, hvordan løser dere "problemet" med laptop? Bortsett fra å sitte ved skrivebord.

Noen som har denne?

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Eventuelt, hvordan løser dere "problemet" med laptop? Bortsett fra å sitte ved skrivebord.

Noen som har denne?

Ja, jeg har den og er veldig fornøyd. Eneste problem er at den er litt for bred til å komme mellom armlenene på stolen. Så jeg må ha den litt på skrå, men det går helt fint.

Skrevet

Noen som har denne?

Jeg har den, men føler ikke at jeg får maskinen nært nok. Må liksom sitte og lene meg fremover.. Og så synes jeg den var ganske stygg når jeg så den i virkeligheten.

Gjest Fjellsippa
Skrevet
Jeg har den, men føler ikke at jeg får maskinen nært nok. Må liksom sitte og lene meg fremover.. Og så synes jeg den var ganske stygg når jeg så den i virkeligheten.

Det er sant at maskinen ikke kommer nær nok hvis den står rett. Derfor har jeg den på skrå, og drar den til meg. Men det var jo ikke helt sånn det var tenkt da.

Skrevet

Kanskje jeg må kikke på den på IKEA da...

Synes ikke den ser så pen ut på bilde heller, men tenkte at den kanskje var litt praktisk.

Noen andre tips?

Skrevet

De har den i alle fall på norske ikea-butikker, jeg kjøpte min i Bergen, og selv om den kanskje ikke er lekker, så er den veldig praktisk!

Gjest Gjest_Hanne_*
Skrevet
Har de den i Norge også eller bare i Sverige? Finner den ikke på de norske sidene til Ikea.

Jeg lurte også på dette og var i kontakt med IKEA kundeservice og selv om den ikke er i den norske katalogen har de den på mange varehus. Siden jeg bor i Oslo nevnte han at de hadde den på Furuset og Slependen.

Men har ikke fått vært å sett den på den enda.

Er litt usikker på hvor pen den er. Hos oss har vi så liten skapplass at sånne ting må være fremme og ikke gjemmes og da er det jo viktig hvor den ser ut.

Ellers har Enklere Liv også en, men vet ikke om jeg syntes den var noe særlig penere.

link

Får se hva jeg finner ut.

Skrevet

Vår er konstant fremme, somregel står pc'n på den. ville ikke falt meg inn å tenke på å pakke den bort engang, men så setter vi aldri bort pc'n heller da, så det er kanskje derfor. Pc'n står i enden av sofaen eller på bordet over natta, somregel da altså på denne puta, eller puta ligger i sofaen og pc'n står på bordet. På dagtid når vi er hjemme er pc'n på, og da står den somrege på den puta ja, enten i fanget mitt eller ligger i sofaen eller på bordet om den ikke er i bruk.

Puta er vel ikke LEKKER, men det er ikke pc'n heller det, en er grå, og ferdig med det liksom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...