Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Hallo. Lurte bare på om noen har sett biefilmen. Ville dere i såfall tatt med ei jente på 5 år for å se den? Passer den for så små tro?
pelle Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Gutten min på 7 syntes at den var helt topp. Tror han ville likt den for to år siden også (når han var 5).
Gjest Mayamor Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Skal ta med mine gutt på 4 år og se den. Han gleder seg og har sett reklame for filmen på tv.
LilleKylling Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...amp;hl=ole+brum
Sense Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Var og så den i romjulen, og begge våres jenter, på 5 og 8 år storkoste seg under hele filmen, og går nå og gleder seg til den kommer på DVD.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 oK, takk for svar. Tror kanskje ikke dette er noe for jenta mi som nettoppp har fylt 5. Hun er svært var for alt som foregår på TV. Skal svært lite til før det blir skummelt. BarneTV på NRK må ofte slås av. På en måte tenker jeg at jeg kanskje burde "herde" henne litt, slik at hun tåler mer...men på den andre side ser jeg ofte at helt uskyldige barneTV-filmer som andre barn synes bare er morsomme - ender opp med skumle drømmer og rett og slett mareritt om natta. Så da tenker jeg at det ikke er verdt det... Hva ville dere gjort? Hun har vært på kino 2 ganger før. En gang med apekatten NIls - den var ALTFOR skummel for henne. Og den andre var heller ikke en film hun koste seg med, selv om det var en barnefilm i følge anmeldelsene....
Gjest Elize Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 JA! Jeg og min samboer har sett den. Og den var kjempe morsom Jeg ville ha tatt en 5åring med for å se den.
Gjest Qlio Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 Jeg hadde med mine jenter på 2,5 og 4,5 år. SUKSESS!
koldbruna Skrevet 26. januar 2008 #9 Skrevet 26. januar 2008 Hadde med 3 åringen vår vi også å så den på Kino. Suksess.
BitteLille Skrevet 26. januar 2008 #10 Skrevet 26. januar 2008 Jeg tok med samboeren mikn og så den, også suksess.
Fakse Skrevet 26. januar 2008 #11 Skrevet 26. januar 2008 Niesa mi på 4 storkosa seg med filmen, og hun synes ofte ting er skummelt, uten at hun syntes det om biefilmen. Fin, varm og koselig film, ungene i salen hørtes ut som de koste seg masse da jeg og mannen var og så den Vet ikke om det er lurt å "herde" en unge på kino, men uansett vil jeg ikke si at det er noe problemstilling i forhold til denne filmen. Den mye omtalte Ole Brumm scenen er ikke skummel for ungene, den går så raskt og er så udramatisk at de færreste ungene vil legge spesielt merke til den.
Gjest snazaroo Skrevet 28. januar 2008 #12 Skrevet 28. januar 2008 Hadde med mine på 4.5 og 2,5 og så Bie filmen i romjulen. Virkelig suksess
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå