Gjest Lilleulv Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 for å lette min syke hunger etter søtsaker og melkeprodukter prøver jeg å lage smoothies og fruktsalat. og da trenger jeg litt tips. fruktsalat: eple, druer, banan, appelsin... fler frukter? med en kule vaniljeis og litt piska krem Smoothies: banan, frosne jordbær, vaniljeyoghurt og melk. Flere smoothiesforslag? Hva kan jeg lage sammen med frosne tropiske bær?
Gjest Frk. Grønn Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Smoothies kan lages av stort sett det meste. Mango, appelsin, kiwi og jordbær er veldig godt sammen. Blåbær, banan og skogsbæryoghurt. Prøv deg frem med fruktene du liker
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Granateple er skikkelig godt i fruktsalat.
Munachimso Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Jeg liker pære, mandarin (ja jeg vet, klementin, men..), banan og mango med skummet kulturmelk oppå. Eller enda bedre - kun mango med skummet kulturmelk
Ambivalent Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 (endret) Jeg pleier å lage smoothies av frossen banan, mango og ananas, biola naturell yoghurt og Tropicana mandarinjuice med fruktkjøtt. Den blir knallgul, kremete og så utrolig deilig at jeg for alt i verden ikke klarer å tro at det skal være sunt. Ser for meg at kiwi er nam i fruktsalat. Kiwi og vaniljeis... Mm.. Blir fruktsalat i morgen! Endret 17. januar 2008 av Ambivalent
Munachimso Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Jeg pleier å lage smoothies av frossen banan, mango og ananas, biola naturell og Tropicana mandarinjuice med fruktkjøtt. Den bli knallgul, kremete og så utrolig deilig at jeg for alt i verden ikke klarer å tro at det skal være sunt. Ser for meg at kiwi er nam i fruktsalat. Kiwi og vaniljeis... Mm.. Blir fruktsalat i morgen! Det skal jeg jammen meg prøve snart
Mona Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 Det er veldig godt med mango i fruktsalaten også. Ellers er de fire du nevnte veldig godt sammen, kan også prøve vaniljekesam til istedenfor is/krem.
Gjest Lilleulv Skrevet 19. januar 2008 #8 Skrevet 19. januar 2008 Jeg må fortelle dere dette! Jeg har kjøpt alle ingrediensene som er nevnt over her, og skal lage alle forslagene jeg fått!!! YAY
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå