Gå til innhold

Forlatt til fordel for noen andre

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_aina_*
Skrevet

Hei. det er slutt mellom meg og kjæresten min gjennom to år, han fant seg noen andre etter en uke, som han hadde små pratet med mens vi var sammen. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, sorgen opptar meg uansett hva jeg prøver å gjøre for å dytte den vekk. hva kan jeg gjøre? Jeg savnet han..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hei. det er slutt mellom meg og kjæresten min gjennom to år, han fant seg noen andre etter en uke, som han hadde små pratet med mens vi var sammen. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, sorgen opptar meg uansett hva jeg prøver å gjøre for å dytte den vekk. hva kan jeg gjøre? Jeg savnet han..

Sorgen vil mildne etterhvert, selv om du sikkert ikke tror på det nå. Men: Hver eneste dag skal du stå opp, dusje, spise faste måltider, pynte deg og sminke deg så du føler deg vel, og gå og gjøre de vanlige tingene du pleier. Ikke vis at du er knust. Rett opp ryggen, ring en venninne og gå på kafe, på shopping eller hva som helst. Du skal rett og slett være ekstra snill mot deg selv nå. Lykke til!

Endret av pirjo
Skrevet
Sorgen vil mildne etterhvert, selv om du sikkert ikke tror på det nå. Men: Hver eneste dag skal du stå opp, dusje, spise faste måltider, pynte deg og sminke deg så du føler deg vel, og gå og gjøre de vanlige tingene du pleier. Ikke vis at du er knust. Rett opp ryggen, ring en venninne og gå på kafe, på shopping eller hva som helst. Du skal rett og slett være ekstra snill mot deg selv nå. Lykke til!

Helt enig. Jeg snakker av erfaring..... Gjør som du pleier, men fiff deg opp litt ekstra i tilfelle du skulle møte han (og den nye) tilfeldig på gata. Du har jo sett den cola zero reklamen, om han som møter eksen og den nye typen i butikken, hun spør hvordan det går. Plutselig kommer den dritfine dama bort til han og spør :'baby, do you want chocolate sauce or whipped cream?'. SÅNN skal det gjøres, sier jeg bare.

MEN - det er jævlig vondt mens det står på. Sjalusien sitter som en kvalmebølge i magen!!!

Og du - kanskje, når du er over han, så ser du at han ikke var så fantastisk allikevel....når du møter en som er enda bedre! Husker moren til min eks som fant seg ei ny, var veldig skuffet over sønnen sin, og sa til meg: 'det er flere fisk i havet, bedre fisk også'. Og det jeg svarte var at 'hva hjalp det meg, når jeg ikke kunne få den fisken jeg ville ha???'. Lite visste jeg da, at jeg kom til å møte en MYE bedre fisk, selv om det tok tid.....

Lykke til og :klem: fra meg til deg!

Skrevet

Hei,

dette har jeg erfaring med. Dette fungerer for å bedre på humøret:

1) Trene mye, hardt og lenge. Hjelper på søvnkvaliteten og humøret generelt.

2) Spise sunt og ofte. Ikke enkelt siden matlysten ofte er dårlig. Hold deg unna sjokolade etc

3) Bruke mye penger på eget utseende, dvs både klær, frisør etc

4) En pris snus for å dempe stresset når det er på det maksimale (jeg er mann, så dette er kanskje ikke veldig aktuelt for mange damer, men det fungerer iallefall)

5) tvinge seg til å være sosial selv om man ikke har lyst.

6) Og det ultimate punktet som er vanskelig å få til når humøret ikke er helt på topp: finne seg en ny og bedre partner. Sex hjelper på.

Ikke enkelt å gjøre alt dette men om du får til 3 eller 4 av disse punktene mener jeg at du bør være et stykke på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...