Gå til innhold

Samboeren min har vært utro...

Anbefalte innlegg

Gjest ikke innlogget nå
Skrevet

Fikk vite det natt til tirsdag......verden gikk rett og slett i grus

Hadde aldri trodd han kunne gjøre noe slikt mot meg!

Det virker helt uvirkelig, kan rett og slett ikke skjønne det. Jeg klikket jo helt fullstendig når han sa det, men etter det har jeg vært veldig rolig. Går ikke ett sekund uten at jeg klarer å la være å tenke på det....

Kjenner ikke ho han hadde sex med og det var visst "kun" en gang, så kanskje det som gjør det så uvirkelig. Har ingen ansikt å se for meg.

Er visst en stund siden det skjedde men han har ikke klart å si det til meg. Ho har fortalt mannen sin om det da og ville gjerne at sambo også fortalte det. Ho har sendt mld midt på natten lenge i håp om at sambo sov og jeg var våken. Ho lykkes med å treffe en våken meg natt til tirsdag.

Sambo fortalte at han hadde møtt henne på byen for så å ha hatt sex med ho der en gang(han kjente henne fra før). Følte på meldingene ho skrev at det manglet noe. Sendte noen meldinger til ho i dag og fikk vite at ho faktisk ble gravid av den ene kvelden....men har tatt abort da.

Vet ikke om sambo vet jeg har snakket med henne....men vil ta det opp....

Har jo tilgitt han for det han har gjort....men når han ikke forteller hele sannheten.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Tenker på deg og føler med deg. Som du nevner selv er det verdt å se på omstendighetene rundt - i forbindelse med åpenhet og ærlighet og hvordan dette vil påvirke deg og din holdning til forholdet videre. Få svar på spørsmålene dine - han skylder deg det!

Prossessen du er i nå er helt klart tøff og forvirrende , men en ting som kan være lurt er å identifiserer for deg selv hva slags forhold ønsker du? og deretter med alt som har skjedd kan du få det forholdet i ditt nåværende?

I den situasjonen du er i nå er det dine tanker ønsker og verdier du skal ta hensyn til - ingen andres. Jeg håper virkelig du får den fremtiden du ønsker deg.

sender deg en god klem :troest::klem:

Skrevet

Har hun mast på din sambo at han skulle fortelle deg det? Jøss.... Burde ikke det være opp til ham da? Ikke for det at han ikke burde det, men jeg syns nå det var litt lusent av henne å gjøre det på den måten, virker som hun vil prøve å ødelegge for dere? Det at hun ble gravid behøver ikke være sant da, kan være noe hun sier for å skake deg opp ekstra mye...

Sendte hun meldinger til hans eller din mobil?

Uansett, så føler jeg med deg. Det er en vond følelse... :(

Skrevet
Hei. Tenker på deg og føler med deg. Som du nevner selv er det verdt å se på omstendighetene rundt - i forbindelse med åpenhet og ærlighet og hvordan dette vil påvirke deg og din holdning til forholdet videre. Få svar på spørsmålene dine - han skylder deg det!

Prossessen du er i nå er helt klart tøff og forvirrende , men en ting som kan være lurt er å identifiserer for deg selv hva slags forhold ønsker du? og deretter med alt som har skjedd kan du få det forholdet i ditt nåværende?

I den situasjonen du er i nå er det dine tanker ønsker og verdier du skal ta hensyn til - ingen andres. Jeg håper virkelig du får den fremtiden du ønsker deg.

sender deg en god klem :troest::klem:

Takk :klemmer:

Har hun mast på din sambo at han skulle fortelle deg det? Jøss.... Burde ikke det være opp til ham da? Ikke for det at han ikke burde det, men jeg syns nå det var litt lusent av henne å gjøre det på den måten, virker som hun vil prøve å ødelegge for dere? Det at hun ble gravid behøver ikke være sant da, kan være noe hun sier for å skake deg opp ekstra mye...

Sendte hun meldinger til hans eller din mobil?

Uansett, så føler jeg med deg. Det er en vond følelse... :(

Ja det burde jo være opp til han om han ville fortelle det eller ikke, men jeg er jo glad jeg har fått vite det da. Ho sendte mld til hans telefon, i håp om at jeg skulle se den. Ho har sendt masse meldinger i det siste. Helt sikkert så jeg skal reagere! Siden ho hadde sagt det til sin mann, ville ho vel at vi skulle få lide litt også tenker jeg. Syk er ho i allefall...

Vet ikke om det med at ho ble gravid er sant...har ikke spurt sambo om det. Fikk vite det i sta, så tenkte spørre han om det etterpå....

Takk for at du føler med meg....ingen god følelse akkurat :(

Skrevet

Min var utro også, og jeg ble. I dag på vei hjem i bilen snakket han om en veninne som var så fæl og skrev meldinger med alle mannfolka ho møtte på byen og var litt "luremus" da. "Hvis du hadde skrevet meldinger med mannfolk du ikke kjente hadde jeg dumpa deg for lenge siden" sa han. " Vel, DU har jo gjort verre enn det..." sa jeg. Da skrudde han opp musikken og vi kommer ikke til å snakke mer med hverandre i kveld...hmm...

Skrevet

dette er ikke enkelt for deg! Gir deg en god :klemmer: og håper det ordner seg for deg :)

Gjest lissi32
Skrevet
Min var utro også, og jeg ble. I dag på vei hjem i bilen snakket han om en veninne som var så fæl og skrev meldinger med alle mannfolka ho møtte på byen og var litt "luremus" da. "Hvis du hadde skrevet meldinger med mannfolk du ikke kjente hadde jeg dumpa deg for lenge siden" sa han. " Vel, DU har jo gjort verre enn det..." sa jeg. Da skrudde han opp musikken og vi kommer ikke til å snakke mer med hverandre i kveld...hmm...

Ja menn glemmer fort:O) Eller så er selvinnsikten liten. Trist at ting blir sånn. Utroskap er nok det verste som kan skje vårt forhold, fordi jeg ikke vet om det vil eller kan overleve noe sånt.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jaha og det fordi..? Han kan tydeligvis si slike ting men tåler ikke å få det i retur? Herregud for en mann!

Skrevet

Håper det går bra med deg. Dette må være forferdelig vondt.

:klemmer:

Skrevet
Følte på meldingene ho skrev at det manglet noe. Sendte noen meldinger til ho i dag og fikk vite at ho faktisk ble gravid av den ene kvelden....men har tatt abort da.

Vet ikke om sambo vet jeg har snakket med henne....men vil ta det opp....

Har jo tilgitt han for det han har gjort....men når han ikke forteller hele sannheten.....

Jeg leste noe i et blad mens jeg venta på å komme inn til legen en gang. Det var en historie fra virkeligheten, hvor et barn hadde blitt resultatet av at mannen i et forhold hadde vært utro. Han hadde ikke visst at elskerinna hadde blitt gravid, og kona hadde tilgitt ham. Men, når de fikk vite om barnet så hadde hun ikke vært like sikker. De hadde gått i terapi, og terapeuten hadde sagt at selv om et barn var resultatet, så hadde han ikke vært noe mer utro enn før de fikk vite om barnet. Skjønner at situasjonen er vanskelig, men det han terapeuten sa fikk meg til å tenke litt. Kanskje det kan hjelpe deg og. Har man tilgitt, så kanskje man må prøve å la det gå.

Men for all del, jeg hadde ikke takla det, så at du har tilgitt er stort. Men da må man kanskje prøve for sin egen del å få det litt på avstand. Et lite spørsmål, er du sikker på at du har klart å tilgi så fort?

Skrevet
Jeg leste noe i et blad mens jeg venta på å komme inn til legen en gang. Det var en historie fra virkeligheten, hvor et barn hadde blitt resultatet av at mannen i et forhold hadde vært utro. Han hadde ikke visst at elskerinna hadde blitt gravid, og kona hadde tilgitt ham. Men, når de fikk vite om barnet så hadde hun ikke vært like sikker. De hadde gått i terapi, og terapeuten hadde sagt at selv om et barn var resultatet, så hadde han ikke vært noe mer utro enn før de fikk vite om barnet. Skjønner at situasjonen er vanskelig, men det han terapeuten sa fikk meg til å tenke litt. Kanskje det kan hjelpe deg og. Har man tilgitt, så kanskje man må prøve å la det gå.

Men for all del, jeg hadde ikke takla det, så at du har tilgitt er stort. Men da må man kanskje prøve for sin egen del å få det litt på avstand. Et lite spørsmål, er du sikker på at du har klart å tilgi så fort?

Jeg har faktisk tenkt litt sånn som terapeuten. Det skjedde kun en gang og at hun ble gravid av det har jo egentlig ikke så mye å si. Han gikk jo ikke inn for å gjøre ho gravid og ho ville jo heller ikke bli det. Ettersom hun har mann og barn fra før. Men blir jo mange tanker rundt det da. Tenk om hun hadde beholdt det...hva da lixom?

Han er tilgitt det han har gjort. Men han kan ikke regne med at jeg kan stole 100% på han i tiden fremover. Hvordan skal man kunne det? Prøver å få det på avstand....prøver å ikke tenke så mye på det, men det er ikke lett. I og med at jeg ikke vet hvem hun er, så er det nok kanskje lettere å få det på avstand etterhvert. Hadde jeg visst hvem hun var og kanskje stadig møtt på ho, hadde det nok vært værre.....

Men jeg elsker min samboer over alt, og vil aldri miste han. Vi har vært sammen i mange år..... Men skulle det skje fler ganger, finnes det ingen tilgivelse og det vet han godt!

Gjest Gjest_Aina_*
Skrevet
Men jeg elsker min samboer over alt, og vil aldri miste han. Vi har vært sammen i mange år..... Men skulle det skje fler ganger, finnes det ingen tilgivelse og det vet han godt!

Så med andre ord så viste han at du ville tilgi nå? Du tilga nå, og sier at neste gang så tilgir du ikke. Ergo så om han vil beholde deg så sier han ikke noe om det skjer engang til?

Når det er sat så beundrer jeg deg for at du klarer å tilgi ham, det er stort. Helt sykt at hun sender ham meldinger, rett og slekt sykt at hun ville at han skulle si det og. Man vil forhåpentligvis ikke ødelegge et forhold om man ikke har noen hensikter? Og hvilke hensikter har hun?

Håper ikke mannen din svarer på meldingene fra henne, da hadde iallefall jeg gitt ham sparken.

Gjest Gjest_Jenta_*
Skrevet

Vel, jeg skjønner egentlig reaksjonen hans. Jeg regner med at dere har snakka om det og fått det ut av verden, siden du ble. Han må ha fått inntrykket av at han er tilgitt, eller du vil fortsatt ha han selvom han var utro. Nå vet ikke jeg når han var utro, men det at du ble skulle tilsi at dere skulle prøve å gå videre fra det. Og er det noe vi kvinner gjør best, så er det å rippe opp i gamle sår. Og når du dro det opp i en samtale som handlet om noen andre, så skjønner jeg at han ble litt gørr. Han har det sikkert helt fælt, og tenker nok ikke at han fortjener deg hvis du har tilgitt. Også tar du det opp igjen. Det er jo en slags slap in the face. Hvis dere har bestemt dere for å la såret gro, så må du la det gro. Han er sårbar i situasjonen selvom han var jævelen.

Skrevet

Jeg reagerer på at hun presset mannen din til å fortelle, virker ikke helt god. Pga av det hadde jeg ikke tatt for god fisk at hun virklig ble gravid.

Du må bare gå videre og legge dette bak deg. Vet at det ikke er lett, men det er du som har tatt et valg.

:klem1:

Gjest mortil2
Skrevet

Uff, jeg føler med deg, min samboer har også vert utro, mens jeg var gravid med vårt 2. barn og min mamma lå for døden. J... drittsekk.

Jeg fikk en haug av mail av en ukjent mailadresse om at samboeren min hadde vert utro etc. etc. og de ga seg aldri. Til slutt fikk jeg vite av han at han hadde hatt sex med en annen jente, mens jeg var i norge, han der vi bodde 1. år. og unskyldte med at han var sørpe full, og hun hadde spurt om han kunne følge henne hjem, han hadde gjort det og blitt med henne inn, han sier også at han angrer, men nå er det akurat som det er glemt, han kommer med noen utrolig dumme komentarer innimellom, og jeg klarer ikke la vær å svare med at han har vert utro.

Han forventer at jeg skal stole på han, men hvordan i alle dager skal jeg klare å stole på han etter han gjorde en slik ting? Da jeg tilga han, sa jeg at han måtte være klar over at det kom til å ta tid, og at vi måtte ta ting i mitt tempo, de tre første dagene var helt perfekt, akurat som at det han hadde gjort ble gjort om til noe positivt for forholdet, men etter de dagene, var det tilbake til det samme.. Fatter ikke hvordan menn kan være så vanvittig trangsynte, og egoistiske!

Hvis du vil snakke er det bare til å sende meg en mail.

God klem

Skrevet
Jeg reagerer på at hun presset mannen din til å fortelle, virker ikke helt god. Pga av det hadde jeg ikke tatt for god fisk at hun virklig ble gravid.

Du må bare gå videre og legge dette bak deg. Vet at det ikke er lett, men det er du som har tatt et valg.

:klem1:

Jeg tror ikke ho er helt god nei. Ho hadde fortalt mannen sin om det og ville at sambo også skulle fortelle det...så han også skulle få et helvete....

Snakket med sambo om det med graviditeten i går og han tror ikke noe på henne. Han var utro en gang på sensommeren og det at hun var blitt gravid var visst noe hun hadde sagt når han ikke svarte på meldinger fra ho rundt juletider! Sikkert bare for å få oppmerksomhet. Hvis han ikke svarte på meldingene hennes så ringte hun skjult helt til han svarte og bare maste.....Hun gjorde alt for å få han til å gå fra meg virker det som. Hun har til og med vært på facebook og sjekket hvilke venner jeg har og spurt om ikke sambo blir sjalu fordi jeg har mange gutte venner der inne! Hallo?? Sambo vet hvem de fleste jeg er venner med der er og bryr seg ikke om det. Han har heller aldri sagt til ho hva jeg heter til etternavn, så det er noe hun har funnet ut av selv. Men nå har jeg sperret profilen min der....så at bare de som er mine venner kan se profilen.

Hun har også lagt lapper på bilen til sambo mens han er på jobb....lapper med leppestift kyss! Ho er virkelig ikke god!

Sambo har ikke hørt noe fra ho etter jeg sendte de meldingene med ho og han sier selv at han håper han aldri hører noe mer fra henne. Har også lovet meg at han sier ifra hvis han hører noe mer fra ho. Velger å tro han er ærlig der :)

Skrevet

Mange jenter som bruker det at de er gravide hvis de blir dumpet.. Har en venninne som har gjort det, og 2 av eksene til mannen min påsto at de var gravide men tok abort da han dumpet de.

Problemet her var at han var steril.. hehe!

Så teit å bruke den, men de blir vel helt desperate, og det høres jo ut som hun er..

Det er jo sånn med utroskap at skal man velge å gå videre, så må man også prøve å stole på personen igjen. Får håpe tilliten din bygger seg opp etterhvert, det er ikke deg det er noe galt med.

Og får håpe han har lært... Var jo egentlig bra at når han først skulle være utro at det ble med en "nutcase".. ;) kanskje han har blitt litt skremt, og ser hvor heldig han er som har deg.

Skrevet

Utroskap er det verste jeg kan tenke meg. Hvis det hadde skjedd meg tror jeg rett og slett at alt hadde gått rett til helvete. Jeg må si jeg beunder de som klarer å reise seg etter noe så vondt og sårt. Jeg hadde aldri klart å tilgi det.

Skrevet

Helt typisk å bruke graviditet når man er blitt dumpet ja.

Min samboer hadde også en liten affære en gang vi hadde en slags "pause". Da vi fant tilbake til hverandre fikk jeg vite om denne andre damen, som slett ikke hadde sett for seg at han skulle gå tilbake til meg. Hun sendte da meldinger og ringte til meg om at hun trolig var gravid, fordi mensen var veldig sen... Siden har vi ikke hørt noe mer, da det gikk opp for henne at vi kom til å være sammen uansett hva som dukket opp.

Denne damen her virker uansett litt spesiell ja. Synes ikke det er hennes oppgave å gjøre deg klar over utroskapen hans. Antagelig har hun bare ønsket å oppnå at du ikke ville tilgitt det, og at han hadde kommet tilbake til henne.

Hvis hun virkelig angret og skulle gjøre det godt igjen med sin mann, hvilken hensikt ville det hatt å fortelle det til flere? Jo færre som vet, jo lettere er det å fikse igjen.... Iallefall for den som har blitt sviktet. Da ønsker man ikke at hvem som helst skal vite om mannens feilgrep....

Skrevet
Utroskap er det verste jeg kan tenke meg. Hvis det hadde skjedd meg tror jeg rett og slett at alt hadde gått rett til helvete. Jeg må si jeg beunder de som klarer å reise seg etter noe så vondt og sårt. Jeg hadde aldri klart å tilgi det.

Det samme sa jeg... men så feil tok jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...