F&b Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #21 Del Skrevet 24. juni 2008 Oida, det var ikke rent lite plager du fikk dette svangerskapet nei! Får håpe de ikke blir verre! Rener med du er sykemeldt da eller?? Hei Ja merkelige greier dette her!!! Men jeg priser meg lykkelig for at jeg ikke er sengeliggende eller verre.... Så skal egentlig ikke klage, men må syte litt alikevel for dette var jeg ikke forberedt på. Og litt kjedelig siden det er siste gang jeg skal gå gravid. så hadde håpet og få kost meg litt mer, men men Hvordan er ting hos deg da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 25. juni 2008 #22 Del Skrevet 25. juni 2008 Ting her er egentlig ypperlig, så skal ikke klage=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #23 Del Skrevet 27. juni 2008 I dag har jeg vært hos jordmor og allt sto bra til med den lille Han er fryktelig aktiv om dagen, men det er egentlig bare moro!! Men brokken har blitt verre så nå har jeg fått time på sykehuset til en lege der, så får vi se hva som skjer Ellers så har dagen vært super hyggelig! Jeg og barna dro til en venninde og barna og koste oss i mange timer. Dro så å handlet litt middag, barna bestemte taco. Så så vi en god barnefilm og nå er barna i seng og roen har senket seg. Og siden jeg er gressenke i helgen så blir det nok tidllig natta her ut å handle stellematte i morgen pluss litt ennet smått- moro :-D :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #24 Del Skrevet 1. juli 2008 Dagen i dag er hoven og atter hoven hehe nesten så jeg kan trille rundt men men sånn er det enkelte dager :-D Ellers så skjer det ikke stort her, prøver å få gjort litt i varmen, med det er ikke like enkelt lenger. Og med en brokk som har blitt verre, så blir det ikke enklere! en bare 7 uker igjen og kanskje mindre, det spørs hva de gjør i forhold til brokken. Ser frem til en helg på camping nå, skal bli godt å få litt tid sammen med mann og barn, alle på en gang, og å komme seg litt bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 8. august 2008 Forfatter #25 Del Skrevet 8. august 2008 Nå er det ikke lenge igjen Har hatt en del kynnere, og det er jo bra i forhold til at kroppen gjør seg klar. Han har festet seg godt og ligger bare nå å godgjør seg Dagene er litt lange nå synes jeg.... skulle gjerne ha hatt han her i går hehe men den gang ei. Barna går også å venter og mannen reiser på jobb hver morgen med :hjerte:i halsen. SPENNENDE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 9. august 2008 #26 Del Skrevet 9. august 2008 Lenge siden jeg har vært her Men det er kanskje en stund siden du har vært her og Nå blir det jo snart bebis på deg Har du født til termin de andre gangene, eller før/etter? Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 11. august 2008 Forfatter #27 Del Skrevet 11. august 2008 Lenge siden jeg har vært her Men det er kanskje en stund siden du har vært her og Nå blir det jo snart bebis på deg Har du født til termin de andre gangene, eller før/etter? Spennende Ja har ikke vært så ofte her i det siste. Barna har skoleferie, og da er det hyggelig å bruke mesteparten av tiden min sammen med dem. Må benytte meg av det nå før bebisen kommer Første gangen fødte jeg på termindagen, 2 gangen fødte en dag etter. Så skjer nok denne gangen også. Men jordmor mente at han kunne komme når som helst nå, og da venter man kanskje ekstra mye :-D Hadde vært fint å fått han ut i øpet av uken, så barna kunne hatt noen dager her hjemme sammen med oss før skolen begynte. Men de små har en egen vilje selv før de er født, så han kommer når han er klar Alt vel hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 17. august 2008 #28 Del Skrevet 17. august 2008 Korleis går det? Har junior bestemt seg for å komma ut nå? Ai ai ai... Brokk, bekkenløsning m.m. høyrest ikkje artig ut. Får håpa alt går seg til/kan opererast enkelt og greitt når lillemann kjem. :-D *følge spent med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå