Gå til innhold

Kiler i magen

Gjest Kiler i magen

Anbefalte innlegg

Gjest Kiler i magen

Det er så lenge mellom hver gang jeg møter en gutt som jeg virkelig liker nå for tiden, og nå kjenner jeg at det skjer noe inni meg når jeg snakker med en spesiell. Han er så skjønn, og jeg tror jeg holder på å bli forelska! Det er så god følelse, men hvor lenge varer det før jeg finner ut at han ikke er interessert..?

Jeg tror faktisk han har et lite godt øye til meg, selv om vi ikke har møttes så mye.. Går og lurer på om hans måte å være på er spesielt for "min ære" eller om han er sånn mot alle jenter! Møter han en gang hver uke framover, håper jeg iallefall.. :)

Ville ikke så veldig mye med dette innlegget, annet enn å dele de gode følelsene som kommer når man holder på å falle pladask for noen! Regner med dere kjenner dere igjen!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja det er noen som har deg, koselig for deg da :)

sitter å irriterer meg over en date jeg har fått, som jeg vet kommer til å bli avlyst jeg.. er egentlig rimelig provosert.. hadde den samme følelsen, misunner deg, deilig å ha det sånn :)

kos deg med gutten din og den spennende tiden du har framover da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det kommer til å skje noe som helst, egentlig, begge er sjenerte og kjenner ikke hverandre noe særlig. Men jeg skal iallefall flørte så mye jeg tør, og nyte denne følelsen helt til jeg får meg et slag i ansiktet.. som vanlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg skal iallefall flørte så mye jeg tør, og nyte denne følelsen helt til jeg får meg et slag i ansiktet.. som vanlig..

Uff da, du må ikke forvente det verste! Flørt, smil og kos deg, og ikke tenk på at det kan gå skeis, man vet aldri når det klaffer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, du må ikke forvente det verste! Flørt, smil og kos deg, og ikke tenk på at det kan gå skeis, man vet aldri når det klaffer ;)

Nei du har så rett! Jeg skal selvfølgelig prøve å ikke tenke det verste.. Har i bakhodet av det ikke trenger å bli noe som helst, men håper, og skal gi det (og meg selv) en sjans!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du har så rett! Jeg skal selvfølgelig prøve å ikke tenke det verste.. Har i bakhodet av det ikke trenger å bli noe som helst, men håper, og skal gi det (og meg selv) en sjans!! :)

:fnise: så søt du er ts :D godt å høre at du er villig til å gjøre ditt beste ^^ det går helt sikkert fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Mina_*

Sukk.. jeg og tror jeg holder på å bli forelska, men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, han er sjenert, og det hjelper ikke når jeg ikke får vist han at jeg liker han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedfall
Sukk.. jeg og tror jeg holder på å bli forelska, men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, han er sjenert, og det hjelper ikke når jeg ikke får vist han at jeg liker han!

Ta'n med på kino, og hold hånda hans ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb? noen som har snakka om jobb?

Vil og dele. Jeg er forelska, vært det mer eller mindre siden i sommer i samma fyrn (kanskje mindre mellom sommeren og nå). Grunnen er at jeg ikke har fått møtt han på 5 mnd, siden han har studert i utlandet. Men nå virker han sånn passe interessert igjen. Vi var vel egentlig nesten sammen i sommer, men det ble jo ikke noe siden han skulle stikke såpass langt. Nå er han tilbake igjen, og han slipper ikke unna, ikke før jeg vet om det blir noe mer, og om han er villig til å satse på meg og..

Nå venter jeg bare på at han skal komme til en by som er en smule nærmere enn han er nå. Imens ligger jeg en smule lavt i terrenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...