Gjest Gjest_Emilie_* Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Til jul kjøpte jeg meg en nydelig; mørkeblå ballkjole i ekte silke som jeg har gått å "siklet" på i lengre tid! Etter vi var på Julebord (nyttårsbord?) nå for 14 dager siden, hang jeg kjolen fra meg på badet når vi kom hjem. Dagen etter var det vår barn som sto først opp, deriblandt min yngste sønn på 3 år. Han hadde da fått tak i en saks, og klippet et STORT hull midt på kjolen! Kan jo ikke klandre han heller, han skulle jo aldri hatt tilgang til noen saks i det heletatt.Noen flere som har hatt uhel med sine Juleklær?
Ambivalent Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Auda, kondolerer! Jeg har ikke barn, men en katt. Hun kan ikke operere med sakser og slikt, men hun har klør. Rett før jul gikk det desverre utover en julegave til min søster, nærmere bestemt en jakke, som ble såpass ødelagt at jeg måtte investere i en ny. Er vel min egen feil, jakken lå innpakket på kjøkkenbordet over natten, lett tilgjengelig for pus. *sukk*
Gjest Borghild Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Faen til jævla drittunge. Tyder på dårlig oppdragelse.
Gjest M. Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Faen til jævla drittunge. Tyder på dårlig oppdragelse. Tenkte jeg skulle minne på at barn ofte ser annerledes på slike ting, og slett ikke følger samme logiske tankerekke som mange voksne. Selv var jeg svært glad i farget papir når jeg var liten og klippet ut 1. og siste side i en rekke bøker hjemme som jeg brukte til diverse kreative prosjekter. Jeg synes også at jeg kunne ta "litt av en blomsterbukett" fordi jeg skulle lage noe finere med materialene. (Jeg vokste av meg den "kunstneriske" perioden) Har også jobbet i barnehage og det er helt tydelig at barn synes det er veldig gøy, og fascinerende, å klippe og lime. Man må bare passe på saksene Det er ikke så lett alltid - sånt skjer med de fleste aktive barn. Trist med kjolen din, men jeg ville på ingen måte tenkt at det var noe galt med oppdragelsen. - Er det forresten mulig å gjøre den om til en kortere kjole eller ta den med til noen som kan sy og kan finne en god løsning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå