Gå til innhold

Fett hår?!?!?!)"(")!?(!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg vil si jeg får fett hår fort med tanke på at jeg vasker håret daglig.. hender jeg gjør det annen hver dag men dag 2 føler jeg meg ikke vel. Håret blir ofte fett v/hodebunnen, og skjønner at det er her problemet ligger.

Jeg har forsøkt frisør shampo og shampoer som er til fett hår.. uten at jeg har merket forskjell.

Har noen tips til evt. shampoer som funker, ell andre ting som hjelper!!??

Skulle ønske jeg kunne slippe å vaske håret hver dag, og føle meg vel uansett ;)

Har det kanskje noe med talg produksjonen å gjøre? kan få litt kviser innimellom også.. både på rygg/skuldre og i anisktet..

Håper på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne er det beste jeg har prøvd til nå .

Håret mitt var i en periode så ille at det ble fett på kvelden , selvom jeg hadde dusjet og vasket håret på morgenen .

Etter at jeg begynte å bruke denne shampooen kan jeg gå flere dager uten å måtte vaske det og håret ser fremdeles bra ut .

Har prøvd shampooer for fett hår fra Kerastase , SP , KMS og Sebastian tidligere , men ingenting har vært så bra som shampoo fra Joico .

Shampooen er egentlig en shampoo for å få mere volum i håret , men frisøren min påstår iallefall at en av årsakene til at man får fett hår er fordi håret ligger for tett inntil hodebunnen som er den som produserer talg , og det var hun som anbefalte shampooen første gang jeg kjøpte den .

Skrevet

Overraskende nok: Å ikke vaske håret så ofte gjør at det blir mindre fett. Hodebunnen tilpasser seg, og produserer mindre oljer, så håret blir mindre fett.

Skrevet
Overraskende nok: Å ikke vaske håret så ofte gjør at det blir mindre fett. Hodebunnen tilpasser seg, og produserer mindre oljer, så håret blir mindre fett.

Ja,det er jo ikke anbefalt å vaske håret hver dag. Det er ofte nok annenhver dag. Dette er en tilvenningssak for håret.

Skrevet

Jeg prøver i det lengste med hårvask annenhver dag. Men må alltid gå med hestehale dag to, og håret ser slapt ut og er fett og stygt :(

Har eksperimentert litt med forskjellige sjampotyper. Går nå for volumshampo, da blir håret i allefall fint første dagen. Men har ennå ikke funnet den ene, rette sjampoen som jeg vil være lojal mot....

Skrevet
Denne er det beste jeg har prøvd til nå .

Håret mitt var i en periode så ille at det ble fett på kvelden , selvom jeg hadde dusjet og vasket håret på morgenen .

Etter at jeg begynte å bruke denne shampooen kan jeg gå flere dager uten å måtte vaske det og håret ser fremdeles bra ut .

Har prøvd shampooer for fett hår fra Kerastase , SP , KMS og Sebastian tidligere , men ingenting har vært så bra som shampoo fra Joico .

Shampooen er egentlig en shampoo for å få mere volum i håret , men frisøren min påstår iallefall at en av årsakene til at man får fett hår er fordi håret ligger for tett inntil hodebunnen som er den som produserer talg , og det var hun som anbefalte shampooen første gang jeg kjøpte den .

Jeg mååå bare tilføye her,,,jeg er frisør og denne shampoen er utrolig bra for de som sliter med fett hår,dessuten får du faktisk mer volum av den!!!og ikk noe er vel bedre enn det!! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...