Gjest Duchess Skrevet 24. april 2003 #1 Skrevet 24. april 2003 Er det noen steder man får lada opp ringkontant kontoen sin (Telenor) over internet ?
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2003 #2 Skrevet 24. april 2003 Ser ikke ut som du kan lade opp over internett, men her står i alle fall de ulike måtene du kan lade ring kontant på.
Petruska Skrevet 25. april 2003 #3 Skrevet 25. april 2003 Jeg lader opp kontantkortet mitt via mother.no. Overfører penger fra min nettbank til kontoen hos mother.no. Enkelt og greit!
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2003 #4 Skrevet 25. april 2003 Da må man vel i såfall ha Netcom abbonement?
Gjest Duchess Skrevet 25. april 2003 #5 Skrevet 25. april 2003 Må ha netcom på mother.no ja, og jeg har jo Telenor.
Petruska Skrevet 1. mai 2003 #6 Skrevet 1. mai 2003 Yes, man må ha netcom abonnement ja. Men det er jo mange lignenede steder, noen må vel kunne brukes av telenorkunder også? Ville vært rart om ikke! Skal sjekke om jeg finner noe, men det er sikkert andre her som vet noe om det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå