Gjest javac Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Det kommer helt an på hva du tenker på og hvordan du vil dette forumet skal fungere. I den grad du ikke kan bruke eventuelle ferdiglagede løsninger, så må selvsagt dette spesifiseres og lages på annen måte. Av aktuelle ferdiglagede løsninger for forum/community, så har du f.eks. phpBB, InvisionBoard og Dolphin. Her må du nok gjøre litt research selv når det gjelder hva som passer best i ditt tilfelle.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Takk for svar:) Kan jeg spørre, hvordan vet du dette? Har du datafaglig utdannelse? Bør man ha det for "å få det til?" Jeg har lyst til å lage et kontakforum for mennesker med en særskilt type hobby/interesse - for at likesinnede skal kunne bli kjent. Jeg er overhodet ikke spesielt datakyndig:(
Gjest lillebøll Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Du kan jo lage et forum slik som dette i en mye mindre skala. Diskusjonsforum.no tror jeg adressen er til noe lignende. Der kan du sette opp dit eget forum. Så er det jo da å få folk til å komme dit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå