Gå til innhold

Når man avslutter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tolket spørsmålet til TS slik at hvordan VET man at partneren har kommet, og man kan avslutte sexen. (Dette gjelder ikke minst oss som ikke får orgasme selv under samleiet).

Kanskje noen sier ifra med ord? Andre stønner eller lager lyder - mens noen menn kanskje spruter over kvinnens kropp (og da slipper man jo å lure?).

Min samboer er ganske stille i senga, og det hender jeg også lurer på dette. Det kan nok ende jeg har fortsatt med inn-ut-bevegelsene en god stund etter at han har kommet, bare fordi jeg ikke helt hvet hva som skjer/har skjedd der nede. Min mann er ikke den som prater så mye i senga... :) Men om det blir problematisk for ham håper jeg han sier ifra.

Videoannonse
Annonse
Gjest Elfrida
Skrevet

Hvis jeg er i tvil om han har kommet bare spør jeg, men det er ikke så ofte det er noen tvil.

Skrevet
Hva hvis du ikke har fått orgasme?

Da tar jeg en tur på badet, ordner og vasker meg litt, så har han en jobb å gjøre... hihi

Skrevet
ferdig når han har kommet vi og. Trodde liksom det var vanlig...

ferdig når begge er ferdige vi, det trodde jeg var enda mer vanlig. Man kan være ferdig selv om man ikke får orgasme, og man ser vel forskjell å ei/en superkåt og ivrig sexpartner og en som er ganske så ferdig?

Hvis jeg er i tvil om han har kommet bare spør jeg, men det er ikke så ofte det er noen tvil.

enig, veldig sjelden jeg er i tvil, synes det kjennes veldig godt at han kommer, både hans fysiske utløsning der nede og også at det synes på hele ham når han kommer.

Har vel opplevd å være i tvil med tidligere partnere, en sjelden gang i blant, men merker stort sett om mannen vil ha mer eller om han er ferdig uansett.

Skrevet

I begynnelsen var jeg ikke alltid sikker på om han var ferdig, men nå er det ikke noe problem å merke. Hvis jeg ser ansiktet hans, så er det en masse grimaser som forteller meg at han har nådd toppen. Eller, så kjenner jeg det ved at han klemmer til ekstra hardt i "håndtaka" mine, og at han blit "mer brutal" i støta sine. Hos oss er det sånn at vi er ferdig når han er ferdig. Jeg får ikke orgasme av samleie, men pleier å bli godt behandla før selve samleiet hvis jeg også har behov for å komme:)

Gjest veldig utlogget
Skrevet
Dette er noe stort tull. Mange kvinner sliter med å få orgasme, men kan ha stor glede av nærhet og kåthet under sex allikevel.

Amen!!

Skrevet

Det er veldig naturlig for oss når vi er ferdige.. Vi kommer alltid(omtent) samtidig da, så da er det kanskje lettere å tolke?

Men om han f.eks fremdeles ligger oppå meg, å jeg vil at han skal gå av, så kan jeg bare si det... Det er ikke verre...

Gjest egen erfaring
Skrevet

Jeg kan helt ærlig ikke huske at jeg ikke har fått med meg at den jeg har hatt sex med har fått orgasme. Om det går lang tid uten at den andre får orgasme spør jeg noe som "Kommer det ikke for deg i dag?" "Er du sliten?" eller lignende.

Med tanke på lyder, grimaser og hvordan kroppen er (musklene spenner seg ofte før orgasmen/muskelsammentrekninger kommer) så har ingen av oss behov for å snakke for å forstå at noen av oss har fått orgasme.

Ca. 50% av tiden kommer vi samtidig og 35% kommer jeg før han og 15% kommer han før meg. Kommer vi ikke samtidig, så har vi noen sekunders/minutters pause slik at den som har fått orgasmen får nyte den og komme seg før vi fortsetter forsiktig videre. Hvis han kommer først, så fortsetter vi ikke med samleie. Da trekker han seg ut og så kysser vi, koser han med brystene, klitoris og vagina. 99% av gangene så blir han så kåt av at jeg har det så deilig, at han blir med på en runde til, selv om han noen ganger tror at den trenger en pause. De gangene penisen hans er for sliten, så koser han med meg eller sammen med meg til at jeg får orgasme. Dildoer og vibratorer er kjekt å ha i tillegg til hender og munn. Forandring fryder.

Vi har begge noen dager det er vanskelig for å få orgasme, og da sier vi ifra til hverandre mens vi holder på. Da holder vi på til den ene får orgasme og så spør vi hverandre (om det ikke er tydelig på kroppsspråket) om den som har det vanskelig for å få orgasme vil ha mere eller ikke.

Har ikke hatt sex med noen jeg ikke klarer å si om de har fått orgasme eller ei - så langt jeg husker. De aller fleste gir verbalt uttrykk for det og de ganger man må holde det verbale til minimale eller fullt fravær, så leses det greit på ansikt- og kroppsspråk. Tror jeg hadde fått noia om jeg hadde sex med noen som hadde null tilbakemelding: Helt stille med både verbale, ansikt og kropp. Oi, hadde fått litt nekrofili-assosiasjoner eller stoppet og spørt om personen egentlig hadde lyst på å ha sex. Uff, nei hadde følt om jeg hadde voldtatt noen om noen var så stive i senga. Hadde garantert mistet lysta og stoppet sexen selv, tror jeg.

Ok, nå når jeg tenker meg litt mer om, så må jeg si at jeg noen ganger blir så "lost" i orgasmen at jeg ikke helt får med meg hva som skjer med partner, men da spør jeg/sier at jeg ble litt for mye borte.

Dette er min erfaring, men så har jeg ikke hatt dårlige sexpartnere og heller ikke problem med å få orgasme.

Skrevet

Synes det er bra det påpekes at jenter absolutt kan ha glede av samleie selv om de ikke kommer. Det har "heldigvis" min kjæreste. "Heldigvis" i hermetegn fordi ansiktsuttrykkene, bevegelsene og stønnene under orgasme ikke skiller seg så tydelig ut fra de som kommer underveis. Det hender tvert imot at hun blir stillere, og bare litt mer kortpustet i det/rett før det går for henne. Nå merker jo etterpå at hun har fått orgasme (det tilfredse og trøtte smilet er vanskelig å ta feil av), men det hadde jo vært kjekt å vite i det det skjedde.

Skrevet

samleiet er over når han

1. kommer

2.får krampe

3.ungene våkner.

Jeg kommer ikke så det er helt opp til han når han føler for å komme.

Skrevet

Dere som ikke kommer under samleie..

Tar dere på dere selv under samleiet? Får dere orgasmer utenom samleie? Hva gjør dere da som gjør at dere får det til utenom? Kunne dere gjort det samme under samleiet?

Nysgjerrig for jeg sliter selv...

Skrevet

Vi er ferdige enten når jeg er fornøyd med mine 5-15 orgasmer eller når han har kommet. Han har ikke noe behov for å komme hver gang men synes det er helt fantastisk å gi meg orgasme på orgasme. Jeg spør ganske enkelt om han vil komme og sier han nei ikke idag jeg vil vente til i morgen så koser jeg meg til jeg ikke orker mer. Noen ganger endrer han synet sitt, det er vel når det blir vel heftig men da sier han jo at jeg vil komme likevel så holder vi på til begge er fornøyd. Jeg er nok heldig ser jeg ut fra tråden som ikke har noen problemer med å få orgasme, det er kun en stilling som jeg har problemer med å komme i så den brukes sjelden.

Gjest Cataliina
Skrevet (endret)
:sengekos: Endret av Cataliina
Skrevet
Dere som ikke kommer under samleie..

Tar dere på dere selv under samleiet? Får dere orgasmer utenom samleie? Hva gjør dere da som gjør at dere får det til utenom? Kunne dere gjort det samme under samleiet?

Nysgjerrig for jeg sliter selv...

Jeg tar ikke på meg selv. Det er fordi det ikke nytter. Det må sterkere saker til enn en hånd for at jeg skal komme. Så jeg bruker en sterk elektrisk vibrator når jeg har behov for å kose meg, men da skjer det alltid alene, fordi min mann forstyrrer "rytmen" om han er tilstede.

Å bruke vibratoren under samleiet går heller ikke, blir bare kluss og en liten bevegelse fra han gjør at jeg blir "forstyrret". Dessuten er det avtennende å høre på lyden som vibratoren bruker....spesielt for min mann. Det hele blir da mer en teknisk greie, så vi dropper det.

Skrevet
Sex der kvinnen ikke får orgasme mens mannen har fått det, er et overgrep fra mannens side og burde være straffbart!!

haha, jeg kommer sjelden. tror det har skjedd et par ganger, og da på to ons (irriterende men ja). Men allikevel nyter jeg sex, det er deilig, intimt og koselig selvom jeg ikke kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...