Gjest Lilleulv Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Jeg elsker å gå og kikke på Body Shop. Synes butikkene er så innbydende, og det lukter så godt av alt de har der... Allikevel er det sjelden jeg kjøper noe. Jeg vet liksom ikke hva som er bra der, og har hatt varierende erfaringer når jeg har handlet noe. Hva synes du er bra av body shops produkter?
Tabris Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Jeg har kjøpt shampoo, balsam og deodorant der ganske lenge nå, og er veldig fornøyd. Samboer har kjøpt barberprodukter, jeg har også kjøpt noe sminke. Jeg har vel aldri hatt noe å utsette på noen av produktene der, men så har jeg som regel bare holdt meg til det nødvendigste også.
Vici Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Sambo er glad i barberproduktene. Jeg er glad i scrubene og dusjsåpene.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Mange som skryter av "body butter" som de selger der. Selv bruker jeg den blanke øyebrynsmaskaraen de har for å holde styr på ustyrlige øyebryn.
FantasDick Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Jeg elsker parfymeoljene, butteret og lotionen til TBS.
Vici Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Mange som skryter av "body butter" som de selger der. Selv bruker jeg den blanke øyebrynsmaskaraen de har for å holde styr på ustyrlige øyebryn. Oooooh, fancy. Den har jeg ikke prøvd. Hvordan blir resultatet? Blankt? Matt? Fast? Stivt?
Munachimso Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Jeg elsker parfymeoljene, butteret og lotionen til TBS. Og dusjsåpen
Aurela Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 Oooooh, fancy. Den har jeg ikke prøvd. Hvordan blir resultatet? Blankt? Matt? Fast? Stivt? Jeg har den fra HM. Det syntes ikke at den er på, har flere venner som bruker den og jeg kan ikke se det. Jeg liker den ikke helt, mest fordi det er uvant med "harde" bryn (sitter og tar på dem hele tiden ). Har lysebryn, så det syntes ikke så mye om det er litt busk :gjeiper:
Ambivalent Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 Jeg elsker dusjoljene derfra, de lukter godt og jeg får iallefall myk hud. Jeg kjøpte mine i Australia der de kostet en del mindre enn her, men de er desverre brukt opp nå. Har body butter derfra også, lukter pasjonsfrukt, og den er såpass drøy at den varer i evigheter. Jeg har hatt min krukke i et par år iallefall. Det eneste negative er at det tar flere timer før den trekker inn i huden, selv om man bruker lite. Og den smaker skikkelig ille.. Men huden blir myk og glatt. Skal prøve body butter og/eller skrubb med kokos så snart jeg får råd. Elsker kokos. Har også lyst til å prøve sminke derfra, har hørt mye bra om shimmer cubes øyenskygger. Jeg elsker konseptet deres, får god samvittighet av å handle der.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2008 #10 Skrevet 17. januar 2008 Oooooh, fancy. Den har jeg ikke prøvd. Hvordan blir resultatet? Blankt? Matt? Fast? Stivt? Det synes ikke at den er på, brynene blir vel bare "fastere", stive hår (kjenner det ikke uten å ta på). Har brukt den fra hm og, men den begynner å flasse av utover dagen på meg hvertfall. Det skjer ikke med body shop sin.
Aurela Skrevet 17. januar 2008 #11 Skrevet 17. januar 2008 Det synes ikke at den er på, brynene blir vel bare "fastere", stive hår (kjenner det ikke uten å ta på). Har brukt den fra hm og, men den begynner å flasse av utover dagen på meg hvertfall. Det skjer ikke med body shop sin. Min rekker hvertfall ikke å flasse, sitter og preller den av fordi det er så uvant
Champagnepiken Skrevet 17. januar 2008 #12 Skrevet 17. januar 2008 E-vitaminmaske (fuktighet) er utrolig bra, har bare brukt den et par ganger ennå, men er vilt begeistret.
FantasDick Skrevet 17. januar 2008 #13 Skrevet 17. januar 2008 Skal prøve body butter og/eller skrubb med kokos så snart jeg får råd. Elsker kokos. Jeg har hele serien i kokos! Lukter fantastisk!
Aurela Skrevet 17. januar 2008 #14 Skrevet 17. januar 2008 Jeg har hele serien i kokos! Lukter fantastisk! Syntes det lukter litt for strekt, man lukter jo mange timer etterpå og badet lukter hele dagen.. Men, om man er veldig glad i kokos, så er den jo super !
Gjest Lilleulv Skrevet 17. januar 2008 #15 Skrevet 17. januar 2008 kokos minner meg om syden og sololje og sånt. men det lukter godt ja
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2008 #16 Skrevet 17. januar 2008 Ang body butter - jeg fikk det i julegave, sammen med body lotion. Lukter kjempegodt. Men jeg er litt uerfaren her - hva bruker man butteret til, hva er forskjell på body lotion og body butter i bruksområder på kroppen?
Amanlis Skrevet 17. januar 2008 #17 Skrevet 17. januar 2008 Jeg liker serien med oliven. Det lukter mildt og godt. Mascaraene er også bra synes jeg, de drysser ikke på meg.
Kylling Skrevet 17. januar 2008 #18 Skrevet 17. januar 2008 Jeg liker Hemp-kremen til ansiktet og den til hendene. Og jeg liker sminkebørstene.
Gjest Lilleulv Skrevet 17. januar 2008 #19 Skrevet 17. januar 2008 Jeg liker Hemp-kremen til ansiktet og den til hendene. Og jeg liker sminkebørstene. Jeg kjøpte en pudderbørste der til solpudderet, men den virker jo ikke! altså jeg får ikke noe farge av solpudderet med den kosten :O
Gjest Morgan le Fay Skrevet 17. januar 2008 #20 Skrevet 17. januar 2008 Jeg liker Hemp-serien, både ansiktskrem, håndkrem og bodybutter. I tillegg liker jeg dusjsåpen med kakaosmør, og bodybutter med oliven, samt skrubbehanskene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå