Gå til innhold

Jeg har finni drømmekjolen, men vet ikke hvor jeg får kjøpt den

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhhh, jeg har funnet kjolen, tror den er helt rett for meg, men finner ikke noen som sleger den?? :sukk:

Den går under romantica, åheter Monte carlo, det er en 2007 modell... Kan noen hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Åhhh, jeg har funnet kjolen, tror den er helt rett for meg, men finner ikke noen som sleger den?? :sukk:

Den går under romantica, åheter Monte carlo, det er en 2007 modell... Kan noen hjelpe meg?

så utrolig fin kjole du har sett deg ut. :dåne:

har lett etter den på nettet, men finner den ingen steder desverre. :( mange bruker bare egne artikkelnr også vettu, men fant den ikke da heller.

kanskje du kan ringe til div butikker å spøre om de har den?

lykke til da. :klem:

Endret av Linn24
Skrevet
Den var nydelig! Lurer på om de kanskje har den på house of brides i københavn? http://www.brud.dk/index.php?action=showpi...03&page=465 Litt uklart bilde, men.. de har iallefall veldig stort utvalg!

De er veldig hyggelige på tlf, og svarer alltid på mail, så prøv der!

det er fullt mulig det er den, ikke godt å si ut i fra dette bildet, men det ser ut som det er mindre slep på den, og en annen blomst. men det kan jo hende blomsten er byttet ut, og at hun står litt anderledes, så slepet ser kortere ut?

Skrevet (endret)
det er fullt mulig det er den, ikke godt å si ut i fra dette bildet, men det ser ut som det er mindre slep på den, og en annen blomst. men det kan jo hende blomsten er byttet ut, og at hun står litt anderledes, så slepet ser kortere ut?

Jeg ville sendt de en mail med et godt bilde av drømmekjolen og spurt om de hadde den.

Mailadresse slette ihht reglene.

Camilla (mod)

Endret av Camilla
Skrevet (endret)

Det ser ut som eksakt samme kjole ja. * Sitter med lupe og studerer*

Ps. den er rålekker!!! wow!!!

Endret av Vici
Skrevet

Den er ganske lik, men det er mindre slep på den og en annen blomst... Finner jeg ikke den andre noen plass, så kansje jeg går for den... :jepp: Så snille dere er som hjelper meg... :klem1: Og jeg VIL så gjerne ha akkuratt DEN kjolen.

• 1 måned senere...
Skrevet

De har den på Brudekjolen i Oslo. Prøvde den da jeg var der:)

Skrevet

www.drommekjoler.no

skreddersyr kjoler etter bilder da;) Kanskje det kunne være en ide?

Har selv brukt dem, og var kjempefornøyd!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...