Gjest gjest stine Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 har du handlet noe via Finn, og gikk det greit eller? Vurderer å kjøpe seng, men er veldig skeptisk...men et er jo billig da:)
Brukernavn Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Har ikke kjøpt, men har solgt, og det gikk veldig greit. Ikke noe tull.
Gjest lillebøll Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Bruk finn-betalingsgaranti om du er usikker og det er et beløp under 2500,-
Gjest Jente37 Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 har du handlet noe via Finn, og gikk det greit eller? Vurderer å kjøpe seng, men er veldig skeptisk...men et er jo billig da:) Jeg er en dreven på Finn.no Både kjøper og selger mye der. Har aldri brent meg på det, men jeg tar mine forhåndsregler. Gjør en avtale å reise ut og SE på varen først, før du kjøper den. Som sagt, jeg har ikke hatt noe problem med å handle på Finn.no Eneste som er VEEELLLDDDIIIGGG irriterende, er de som ringer meg for å avtale tid for å hente en vare, så uteblir. Så ringer igjen for å lange ny avtale...og utebli igjen. Det er det mye av. Phew, da fikk jeg sagt det. Det er det eneste som er irriterende med å legge ut saker på nettet. Det blir mye useriøse kjøpere. Mine egne regler (når jeg selger noe): 1) Lag en bra annonse med mange bilder av varen og målene på varen. 2) Ikke sett vare "på hold" for en kunde. Men heller førstemann til mølla. 3) Regne med at folk uteblir. Det hender ofte. 4) Ikke godta delbetaling av varen eller overføring av penger. Ta kun cash. 5) Sett realistisk pris på varen. Brukt varer -uansett hvor lite brukt- er kun verd 1/2 eller mindre av nyprisen. Lykke til Finn.no er kjempegøy, og noen av mine beste kupp er gjort der
happyhappy Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 helt enig. Ikke kjøp for flere tusen uten betallingordning gjennom finn.no,--eller enda bedre: møt opp og betal cash mens du i tillegg får sett på varen først! jeg har solgt en jakke, det gikk veldig fint. Har ei venninne som har kjøpt en del møbler der (nyetablert*) og hun har vært veldig fornøyd. Men lønner seg å se varen først!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå