Lilywhite Skrevet 22. april 2008 #101 Del Skrevet 22. april 2008 Det lurer jeg også på *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 23. april 2008 Forfatter #102 Del Skrevet 23. april 2008 Hei igjen !! Da har denne jenta vart pa UL vettu - endelig skulle det bli min tur! Tok litt tid da, ettersom denne nedtellingen min startet pa 67 dager! Men den kom da til slutt. Inn troppa vi hele gjengen - Jeg, min kjare og ei bestevenninne som var pa besok denne helga som var. Spente som bare det! Rar folelse det der, a gru-glede seg... Vi var der vel inne i en 20 minutter eller no mens hu dama fikk tatt alle nodvendige mal. Og heldigvis sa alt bare bra ut, alt var som det skulle - Sa kom jo sporsmalet da : Ville vi vite kjonn? JAAAAA!! Det ville vi Til a begynne med kunne hun ikke si det sikkert, men ved narmere sjekk mente hun sikkert at dette kunne se ut som EI FRISK LITTA TULLE ... Helt uvirkelig.. Tenk at det er ei lita snelle i magen min :rødme: Det er helt utrolig. Og det gjor det hele litt mere virkelig! Det er ikke "den" lengre, det er "ho"... igjen, uvirkelig... Sa matte vi fnise litt i bilen pa veien hjem fordi vi matten jo sporre da - om termin og sant igjen + at magen min er jo sa liten - hvorfor det lissom? Sa kikker hun pa malene og sier at lille snuppa har litt storre mage og hode en gjennomsnitttet! I Mini-Magen skjuler det seg altsa ei snuppa som er litt storre en gjennomsnittet Hvem i alle verden hadde trodd det?? Sa ja - ma vel konkludere med at storrelsen pa magen ikke har noe a si med storrelsen pa babyen nodvendigvis! Jeg barer den bare veldig fint og godt inni der! Lille jenta til mamma..... :rødme: Trenger jeg a si at denne jenta matte lope a shoppe litt rosa da eller? Svever forsatt pa rosa skyer her oppe jeg! weeeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 23. april 2008 Forfatter #103 Del Skrevet 23. april 2008 Noen som kan hjelpe meg med hvordan man kan forandre navn og under-tittel pa dagboka? Er litt sann surrehue her na - far det ikke til.... .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 23. april 2008 #104 Del Skrevet 23. april 2008 Ei lita frøken da gitt=) Da tok magefølelsen min feil igjen! GRATULERER SÅ MASSE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 23. april 2008 #105 Del Skrevet 23. april 2008 Hey! Skrifta skulle jo bli rosa!!!!!!! Why not?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. april 2008 #106 Del Skrevet 24. april 2008 Så gøy med en liten jente Tenker meg det ble shopping da ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 24. april 2008 #107 Del Skrevet 24. april 2008 Herregud så stas!! :-D gratulerer så mye! Jeg kjenner følelsen, når du kommer fra UL så har det gjort noe med deg, du føler deg et hakk nærmere babyen ikke sant? Jeg var også helt i hundre etter UL. Fjasa og handla og klarte ikke å prate om noe annet resten av dagen. Gratulerer igjen, ikke noe er bedre enn å høre at alt står bra til med den lille:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 25. april 2008 Forfatter #108 Del Skrevet 25. april 2008 Huff - da er eksamen delt ut og det er offisielt - det er hjemmeeksamen denne helga! MEN ikke sa mye a gjore med det... nesten godt ogsa, en eksamen som man kan gjore hjemme i fred og ro.. Se det positive i det. Sa "go helg" til denne dama.. jatta jatta.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 25. april 2008 #109 Del Skrevet 25. april 2008 Helge eksamen er ikke noe gøy nei..driver me ei oppgave jeg og, og skal lese og kommenter 5 andre oppgaver ti mandag, så blir nok litt å henge fingrene i fremover ja=) Kose deg i helga da hvertfall=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 3. mai 2008 #110 Del Skrevet 3. mai 2008 Håper eksamen gikk greit og at du kommer med en oppdatering snart God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 9. mai 2008 #111 Del Skrevet 9. mai 2008 Halloooo??? Ingen Kath-mor i sikte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #112 Del Skrevet 14. mai 2008 Halloooo??? Ingen Kath-mor i sikte? Jooooooo - her fremme i horisonten kommer jeg Jeg er hjemme!!!! weeeeeeeeeeeeeeeee Så da har det ikke blitt like mye tid foran pc som når man sitter på tidenes kjipeste jobb :gjeiper: Det er vel det nye... Jeg er hjemme igjen, jeg har fått min gjøre lille hund tilbake igjen og alt er fryd og gammen! Ellers - jeg savner min kjære noe så veldig, men nå kommer han til Norge i morra og blir til Søndagen - weeeeee Magen - jo den kommer seg den - forsatt kommentarer men nå mer av slaget : Jeg vil tippe du er ... 4mnd på vei?? Nei da.. Jeg er 6 jeg ser du... Men ser nå bare mye positivt med å ha liten mage jeg nå da Bare lagt på meg 3 kilo, jeg ser kun gravid ut på magen... Tingene jeg må tenke på! Snuppa i magen er det masse liv og, liten gymnast hver dag - og jeg elsker det! :rødme: Men nå løper jeg til legen jeg - ha det bra så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 18. mai 2008 #113 Del Skrevet 18. mai 2008 Høres ut som du koser deg hjemme og at alt er bra Hatt en fin 17. mai ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå