Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Finnes det flere forum der man kan diskutere ting om dyr?
Tabris Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 canis.no er jo et rimelig stort hundeforum.
Gjest Gresshoppa Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Nå er det vel dårlig nettetikk å linke fra et forum til et annet, men siden jeg ikke vil si de egentlig er noe konkurrerende forum siden dette er spesialisert på hund er det vel greit. Jeg vil virkelig anbefalle http://www.hundesonen.no (samme som dyresonen.no, bare at linken er rett til hundesonen). Der er det mange dyktige hundefolk som svarer og spør, og en god del helt ferske hundeeiere som spør om alt mellom himmel og jord og får svar. Jeg syns hundesonen har "faglig" høyere nivå enn f.eks. canis og dyrenett. Noen er litt krasse der som alle andre forum, men stort sett gir folk hyggelige hjelpsomme svar.
Gjest An Cistrus Skrevet 19. januar 2008 #7 Skrevet 19. januar 2008 For fiskefrelste er det to gode norske forum: akvaforum og nettakvariet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå