Gjest Gjest_Flua_* Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Ja, jeg er bi, før så møtte jeg bi-jenter på spray, men der er det ingenting lengere... Noen som har noen tips på utesteder eller nettsteder der dette er litt tema....
Gjest Gjest_Blondie_* Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Jeg er ikke bi, tror jeg, men jeg tenner sinnsykt på tanken på å ha med en jente i senga sammen med oss. Spesielt det å følge med på mannen min og denne jenta, og kanskje slikke litt og kose med henne selv også. Vet ikke hvor man bør komme i kontakt jeg, men håper andre kan komme med forslag...
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 erotikknett.no? på Bar/disco Ikke venner eller kjente Heller dårlig på cupido.no
Gjest Gjest_Kosejente_* Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Jeg vil!!! Legg igjen msn, så kan vi snakkes. Klem, singel jente 38
Amalie_85 Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Jeg vil!!! Legg igjen msn, så kan vi snakkes. Klem, singel jente 38 Dere må nok registrere dere og sende PM til hverandre når hverken msn adr, tlf nr eller lignende skal ligge åpnet på forumet
minemor Skrevet 27. januar 2008 #9 Skrevet 27. januar 2008 IX.NU Masse seriøse, og forsåvidt useriøse... Men enkelt å sile ut... Vi liker også dette, og er så heldige at vi har funnet ei i nærheten... Blir helt varm ved tanken,)
Gjest Gjest_flua_* Skrevet 28. januar 2008 #10 Skrevet 28. januar 2008 Jeg vil!!! Legg igjen msn, så kan vi snakkes. Klem, singel jente 38 Det er fint..... prøv sexdate.no (bifi)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå