Pernille Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Noen som har erfaring med kjole fra den danske designeren Marianne Carøe? Har sett kolleksjonen hennes på nettet og falt for flere av kjolene...
Mozilla Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 (endret) ......... Endret 16. mai 2008 av Mozilla
Gjest Elize Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Noen som har erfaring med kjole fra den danske designeren Marianne Carøe? Har sett kolleksjonen hennes på nettet og falt for flere av kjolene... Kan du legge ut link til internettsiden hennes?
Gjest Gjest_mozilla_* Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Kan du legge ut link til internettsiden hennes? Marianne Careøe
Pernille Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2008 Falt for flere av kjolene hennes. Spesielt den med belte og lillen "nakkekragen". Nesten litt James Bond preg over`n... tjiiihiii...., men vannvittig kul synes jeg! Ser ut til at de fleste kjolene er to-delte, så kanskje men kan mixe litt? Hun syr også etter ønske, og holder til i Århus. Har nå bestillt prøvetime på Unik i Oslo. Skal bli utrolig gøy å se og prøve kjolene live . Men så var det den prisen da....
Mozilla Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 (endret) ..... Endret 16. mai 2008 av Mozilla
Gjest Gjest_Lana_* Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 (endret) Jeg har akkurat kommet hjem med min Marianne Carøe kjole. Gikk for det største tyllskjørtet og halterneck overdel , samt belte. -Men jeg syns alle kjolene hennes er fantastiske! Jeg gifter meg i slutten av mai, Deler av innlegget er slettet da vi ikke ønsker å formidle kjøp og salg i forumet. Camilla (mod) Endret 27. januar 2008 av Camilla
Alyssa Skrevet 23. januar 2008 #8 Skrevet 23. januar 2008 Ikke legg ut sånne linker da... Masse fint der.. men er det noen i Norge som leverer kjolene hennes?
Gjest *englefjes* Skrevet 25. januar 2008 #9 Skrevet 25. januar 2008 Masse fint der.. men er det noen i Norge som leverer kjolene hennes? De har de på Unik i Oslo :-D
Gjest vårbrud Skrevet 25. januar 2008 #10 Skrevet 25. januar 2008 Åhhh.. det var den kjolen jeg hadde så lyst på også. Prøvde den på Unik, men den i butikken var for liten for meg og jeg ville ikke betale så mye penger for en kjole som jeg ikke var 100% sikker på at satt som et skudd i noen størrelser større. Praktisk med den fargingen, men samtidig... har man tenkt å ha kjolen i en bryllup etterpå bør man vel kanskje sjekke av med bruden om hva hun skal ha på seg. Vært litt teit å stille i samme kjole som bruden, bare i en annen farge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå